مسئول واحدهاي بازيافت گوگرد شرکت پالايش گاز شهيد هاشمي از افزايش 10 درصدي توليد گوگرد در اين شرکت خبر داد و گفت: رکورد توليد گوگرد در پالايشگاه خانگيران شکسته شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، جليل لعلي، مسئول واحدهاي بازيافت گوگرد پالايشگاه خانگيران، با بیان این مطلب گفت: در سال گذشته بيشترين توليد روزانه گوگرد، حدود دو هزارتن بوده است که اين رکورد در هفته نخست آذرماه امسال شکسته شد.

وي با بيان اين که پالايشگاه خانگيران بزرگترين مجتمع توليد گوگرد کشور است اظهارداشت: در طول سال گذشته ميزان 600 هزار تن گوگرد در اين شرکت توليد و جهت مصارف داخلي و خارجي صادر شد.

اين مقام مسئول همچنين به آمار ميزان توليد گوگرد در هشت ماهه سال 90 اشاره و ادامه داد: در اين مدت ميزان 360 هزار تن گوگرد در پالايشگاه گاز شهيد هاشمي نژاد توليد شد که اين ميزان در هشت ماهه 91 به 397 هزار تن افزايش يافت.

لعلي تاکيد کرد: ميزان توليد گوگرد در هشت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته از افزايش 10 درصدي برخوردار بوده است.

مسئول واحدهاي بازيافت گوگرد پالايشگاه خانگيران اضافه کرد: با اقدامات انجام شده در تعميرات اساسي و اجراي پروژه بازنگري طراحي واحدهاي بازيافت گوگرد، رکورد توليد گوگرد از زمان راه اندازي پالايشگاه در آذرماه سال جاري با توليد دو هزار و 127 تن در روز شکسته شد و اين موضوع در حاليست که بيشترين ميزان توليد گوگرد در سال قبل دوهزار تن در روز بوده است.

لعلي يادآور شد: حدود 70 درصد گوگرد توليدي اين پالايشگاه به کشورهاي چين، هند و پاکستان صادر مي شود و مابقي در صنايع داخلي کشور مصرف مي شود./ر
برچسب ها: افزایش ، پالایشگاه ، گاز ، گوگرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار