وضعیت استان زنجان بر اساس شاخص‌ها از سطح سوم به سطح دوم ارتقاء یافته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان ، استاندار زنجان امروز در جلسه استقرار مدل بومی سازمانی استانداری معیار با بیان اینکه باید وضعیت موجود استان زنجان بر اساس شاخص‌ها بررسی و به صورت دقیق شناسایی شود، ونقاط ضعف و قوت آن مورد بررسی قرار گیردگفت: با برنامه‌ریزی‌های دقیق باید نقاط ضعف به قوت و تهدید‌ها به فرصت‌ها تبدیل شود.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه باید هدف‌گذاری مناسبی برای اجرای طرح سازمانی استانداری معیار داشته باشیم،افزود: شاخص‌های مورد نظر بررسی و به استان‌ها امتیاز داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه باید اولویت‌های مورد نظر برای رسیدن به اهداف تعریف شده شناسایی شود،ادامه داد: این اقدام یک کار کاملا علمی است و اگر به نتیجه خوبی در این زمینه نرسیم از ایده‌آل‌ها دور می‌شویم.

استاندار زنجان با بیان اینکه طرح بومی سازمانی استانداری معیار چراغ راه است، تصریح کرد: در حال حاضر استان‌هایی، به دلیل عملکرد خوب استانداری‌ها به عنوان پایلوت اجرای طرح مذکور انتخاب شده‌اند.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه برای اینکه مدل بومی سازمانی استانداری معیار در سطح کشور اجرا شود، یکی از استان‌های پایلوت به عنوان نمونه انتخاب می‌شود،خاطر نشان کرد: این طرح در استان‌های زنجان، قزوین، اصفهان، خراسان‌رضوی و آذربایجان‌شرقی اجرا می‌شود.

گفتنی است ،وضعیت استان زنجان از نظر شاخص‌ها طی سال‌های گذشته در رتبه سوم بود که در حال حاضر به رتبه دوم کشوری ارتقاء یافته است./س


برچسب ها: ارتقا ، وضعیت ، سطح ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.