نخستين جلسه رسمي اتاق فکر ميراث‌فرهنگي استان همدان با هدف بررسي ايجاد ارتباط ميان بخش خصوصي و دولتي، ارتقاي وضعيت موجود و خروجي مطلوب پس از اجراي پروژه‌ها برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان ؛  مديرکل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان همدان  در این نشست تحول اقتصادي جامعه محلي استان همدان را در گرو برنامه‌هايي عنوان کرد که توسط ارگان‌هاي دولتي به مناسبت‌هاي مختلفي همچون جشنواره‌هاي ملي يا بين‌المللي به اجرا درخواهد آمد.
علیرضا ایزدی در اين زمينه به برگزاري جشنواره زمستاني همدان در آينده‌ نزديک اشاره کرد و گفت: خروجي تصميم‌گيري‌هاي اتاق فکر ميراث‌فرهنگي که شامل فعالان گردشگري، هنري و کارشناسان ميراث‌فرهنگي است در صورتي به نقطه عطف کاري تبديل خواهد شد که مورد حمايت و برنامه‌ريزي تصميم‌گيران امور مرتبط قرار گيرد.
اين مقام مسوول در اداره‌کل ميراث‌فرهنگي همدان ارائه برنامه‌هاي متفاوتي که بتواند موجب حضور پررنگ‌تر مردم محلي و گردشگران در برنامه‌هاي جشنواره‌ زمستاني باشد را مورد تاکيد قرار داد.
معاون گردشگری نیز در این نشست  با بیان اینکه ارتباط فعالان بخش خصوصي و دولتي حلقه‌اي مفقوده در برنامه‌هاي مدون است ، گفت :بخش خصوصي مي‌تواند بازوي توانمند ارگان‌ها و ادارات دولتي در اجراي بهتر جشنواره‌ها و همايش‌ها باشد.
رزيتا ناصرالمعمار نيز برپايي جشنواره زمستاني را دريچه‌اي براي جذب گردشگر در مناسبت‌هاي پرسفري چون نوروز خواند و گفت: با بررسي راهکارهاي شاخص که در جشنواره‌هاي مشابه در اقصي ‌نقاط جهان برگزار مي‌شود، همداني‌ها هم مي‌توانند برنامه‌هاي متفاوتي را تجربه کنند.
وی خاطرنشان کرد: ششمين جشنواره زمستاني همدان 5 تا 10 بهمن‌ امسال به صورت استاني و با هدف معرفي توانمندي‌هاي گردشگري زمستاني و جذب گردشگر در اين فصل برگزار خواهد شد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.