معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به رشد علمی جوانان ایرانی گفت: این رشد نتیجه ظریب هوشی بالای جوانان ایرانی است که دنیا را حیرت زده کرده و امروز در مسائل علمی ایران و جوانان ایرانی با همه تحریم ها حرفی برای گفتن دارد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام عرب انصاری گفت: کشور ما یک کشور جوانی است که در آن فضای رشد علمی بسیار بالا بوده و جوانان نیز به این امر اهتمام دارند.
وی بیان داشت: این رشد علمی موجب گسترش اختراعات نیز شده است و شاهد اختراعات فراوان از جوانان ایرانی در همه عرصه ها هستیم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم افزود: این فضای علمی در کشور موجب رقابت علمی نیز شده است که این امر در گسترش و رشد فصل های جدید علوم موثر خواهد بود.
حجت الاسلام عرب انصاری تصریح کرد: در حال حاضر در سطح کشور 10 هزار ابتکار و اختراع در صف بررسی است که طی این چند سال نزدیک به دو هزار اختراع نیز تاییده گرفته اند.
وی عنوان داشت: این رشد نتیجه ظریب هوشی بالای جوانان ایرانی است که دنیا را حیرت زده کرده و امروز در مسائل علمی ایران و جوانان ایرانی با همه تحریم ها حرفی برای گفتن دارد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: خوشبختانه با رهنمودهای مقام معظم رهبری و برنامه های علمی دولت، استفاده های مناسبی از هوش و ظرفیت های علمی جوانان شده که باید قدر بدانیم و از آن استعدادها استفاده کنیم./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.