مدرس كنفدراسیون فوتبال و فوتسال آسیا گفت: نظارتی بر عملكرد و ارزیابی فعالیت ها و برنامه های مربیان در ایران نیست.

'ناصر صالح' در حاشیه برگزاری دوره آموزش مربیگری فوتسال سطح یك آسیا در اراك در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک افزود: مربیان تیم های مختلف به خصوص تیم های ملی در ایران سلیقه ای انتخاب می شوند.

وی ادامه داد: انتخاب سلیقه ای مربیان موجب می شود كه افتخار آفرینی برای تیم ها مقطعی بوده و به همین علت شاهد ناكامی های تیم ملی به خصوص در فوتسال هستیم.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال اندوزی بیان كرد: كمیته فوتسال فدراسیون فوتبال كشور دارای ساختار مناسبی نیست.

صالح تاكید كرد: مدرسان فوتسال ایران بهتر از آسیا و هم ردیف جهانی هستند بنابراین كمیته فوتسال می تواند از این افراد برای سرمربیگری تیم های ملی استفاده كند.

وی كه با هدایت تیم ملی فوتسال ایران در سال های 1998 و 1999 قهرمانی آسیا را در پرونده خویش به ثبت رسانده است، بیان كرد: در مسابقات سال 2000 كره و ژاپن از تیم ملی فوتسال ایران شكست خوردند اما با برنامه ریزی علمی و مستمر امروز از مدعیان سرسخت عنوان های قهرمانی هستند.

سرمربی تیم ملی فوتبال رده سنی 14 سال ایران در سال های گذشته خاطر نشان كرد: ضعف قدرت تشخیص عامل اصلی كندی فوتسال ایران است كه باید این مهم در ساختار ورزش كشور مورد بررسی دقیق قرار گیرد.

صالح ادامه داد: به علت نبود تفكر تاكتیكی از سوی سرمربی، تیم ملی در لحظات پایاتی بازی با با شكست و ناكامی مواجه می شود.

وی افزود: برای برون رفت از مشكلات فعلی فوتسال باید از سلیقه و رابطه بازی جلوگیری كرد و به رده سنی پایه و انتخاب بازیكنان شایسته بیش از پیش توجه كرد.

دوره آموزش مربیگری' سطح یك فوتسال آسیا' از روز گذشته به مدت یك هفته با حضور 11 مربی از شهرهای مختلف استان مركزی در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراك آغاز شده است/س

برچسب ها: مربی ، عملکرد ، اراک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.