برخي تصميم گيريهاي جنجالي مورنو خشم ايتاليايي ها را بر انگيخت. مشاجره بر سر پنالتي كه به كره اي ها داده شد و اخراج فرانچسكو توتي از جمله حوادث آن بازي بود.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، جام جهانی 2002 اتفاقی بزرگ برای کره جنوبی و ژاپن بود و آنها میزبانان سرافرازی برای این اتفاق مهم بودند اما برخی اتفاقات آن جام تا مدتها در رسانه ها مطرح می شد. بایرون مورنو همان داوری بود که در جام جهاني 2002 بازي ايتاليا و كره جنوبي را سوت زد و از آن زمان به بعد به سبب قضاوت جنجالي و حذف ايتاليا از او به بدي ياد مي شد.

ايتاليا در آن بازي در وقت هاي اضافه حذف شد و برخي تصميم گيريهاي جنجالي مورنو خشم ايتاليايي ها را بر انگيخت. مشاجره بر سر پنالتي كه به كره اي ها داده شد و اخراج فرانچسكو توتي از جمله حوادث آن بازي بود.

آه ایتالیایی ها دامن آن داور را تا مدتها گرفته بود و در سپتامبر سال 2010 مقامات فوتبال اكوادور مورنو را پس از آن كه در يك بازي داخلي چندين بار مسابقه را متوقف كرد اما زمان وقت هاي تلف شده را محاسبه نكرد از 20 بازي تعليق كردند. او يك سال بعد نيز بار ديگر تعليق شد و كمي پس از آن استعفا كرد.



او سپس به سبب قاچاق هروئين در آمريكا به دو سال زندان محكوم شد و با گذراندن دوران محكوميتش، در هفته جاری به اكوادور بازگشت.

مورنو در سپتامبر سال 2010 در فرودگاه بين المللي جان اف كندي نيويورك دستگير شد. او با پروازي تجاري و در اختيار داشتن شش كيلو گرم هروئين وارد آمريكا شده بود. او به بيش از پنج سال زندان در آمريكا محكوم شد اما به سبب رفتار خوب، دوران محكوميتش كاهش يافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار