یکی از مسئولین کلیسا در این باره می گوید: من در تمامی عمرم با این چنین شرایطی رو به رو نشده بودم. زشت ترین و شیطانی ترین تفکرات ممکن در این ایمیل ها مطرح شده بود.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، کلیسایی در ایالت کالیفرنیای آمریکا که قرار است هفته آینده میزبان گردهمایی با حضور گروه ها و مردمی با ادیان مختلف باشد به دلیل دعوت از گروه های اسلامی و مسلمان با ایمیل های تهدید و توهین آمیز رو به رو شده است.

کلیسای "All Saints" قصد دارد تا در هفته آینده میزبان کنفرانسی با محوریت گروه اسلامی لس آنجلس " MPAC " باشد و پس از اعلام این خبر با ایمیل هایی با مضامین تهدید آمیز و تنفر گونه رو به رو شده است.

 یکی از مسئولین کلیسا در این باره می گوید: من در تمامی عمرم با این چنین شرایطی رو به رو نشده بودم. زشت ترین و شیطانی ترین تفکرات ممکن در این ایمیل ها مطرح شده بود. یکی از ایمیل ها دین اسلام را حاوی تفکرات شیطانی معرفی کرده، ایمیل دیگری ما را به ترویج تروریسم محکوم کرده و دیگری ما را به همکاری با دشمن محکوم کرده است.



"سلام المرایاتی" از رهبران گروه " MPAC " می گوید: هدف ما از برگزاری این اجلاس در کلیسا نشان دادن حقایق درباره انعطاف پذیری دین و تفکر ما است. در مراسم هفته دیگر صدها فرد مسلمان و غیر مسلمان شرکت خواهند کرد.

وی در ادامه دلیل این هجمه به کلیسا را این گونه تفسیر می کند: گروه ما در سالهای اخیر همیشه به عنوان حامی ملت مظلوم فلسطین ظاهر شده و از سیاستهای اسراییل در برابر فلسطینی ها شدیدا انتقاد کرده است. این مسئله باعث شده است که بسیاری از گروه های تندرو با استفاده از این موضع گیری ما را ضد یهود معرفی کرده اند.

مسئولین کلیسای مورد نظر مقامات انتظامی را از ایمیلهای تهدید آمیز مطلع و از آنها درخواست کرده اند تا تمهدیدات امنیتی بیشتری را برای کنفرانس هفته آینده بیاندیشند.

مسئول این کلیسا می گوید: ما در قرن 21 زندگی می کنیم و باید سعی کنیم که در این قرن به صلح و دوستی بین ادیان برسیم و نباید فراموش کنیم که تمامی ما یک خدا را پرستش می کنیم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار