ظاهرا این متهم از آنجا که پاسپورتش را به عنوان وثیقه در جایی گرو گذاشته بود، قصد خروج غیرقانونی از امریکا را داشته است.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، بازرس ارشد یکی از نهاد‌های مبارزه با مواد مخدر امریکا به اتهام جمع‌ آوری تصاویر غیراخلاقی کودکان در نیومکزیکو دستگیر شد. جیمز کامرون 50 ساله در شرایطی اوایل هفته جاری در رستورانی در آلبوکوئرکوی نیومکزیکو دستگیر شد که قصد داشت با رساندن خود به این شهر از مجازات فرار کند.

این مقام پرنفوذ امریکایی حدود یک ماه پیش محل زندگی و کارش را در امریکا ر‌ها کرده و از نواحی مرزی قصد فرار داشت که مأموران رد او را در رستورانی در نیومکزیکو گرفتند.

ظاهرا این متهم از آنجا که پاسپورتش را به عنوان وثیقه در جایی گرو گذاشته بود، قصد خروج غیرقانونی از امریکا را داشته است. کامرون پیش از این مدتی در ریورانچو زندانی بود و قرار بود در دادگاه فدرال محاکمه شود که به دلایلی نامعلوم از زندان خلاصی یافته بود.

جرم اصلی این مرد جمع‌آوری تصاویر غیراخلاقی دختران بسیار خردسال و فروش آنها به برخی باندهای غیراخلاقی در فضای مجازی است که جرم سنگینی در قوانین آمریکا به شمار می ‌آید. طبق اسناد به دست آمده ماجرای فرار جیمز کامرون تا 4 روز پس از فرارش مسکوت مانده بود.

این مرد در دادگاه سال گذشته نیز به جرم جمع ‌آوری عکس‌‌های مستهجن به 16 سال حبس محکوم شده بود که به دلیلی نامعلوم 6 ماه بعد از حبس آزاد شد که با اعتراضات زیادی نیز همراه بود اما این بار، به نظر می رسد که دوستان و مدیران با نفوذ وی نمی توانند کاری برای او انجام دهند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.