تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان در مسابقات جام جهانی کوچک پرتغال دومین دیدار خود را پشت سر گذاشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، بانوان فوتبالیست کشورمان در اولین دیدار این رقابت ها توانستند تیم ونزوئلا را با دو گل شکست دهند و این نوید شروعی خوب برای ملی پوشان فوتسال کشورمان بود که البته شاید نام ونزوئلا در فوتسال خیلی مطرح نباشد اما یادمان باشد که تیم ملی فوتسال آقایان ما در همین جام جهانی مغلوب کلمبیایی شد که از جنس ونزوئلاست، یعنی آمریکای جنوبی و نباید این تیم را دست کم گرفت.

اما ایرانی ها در بازی دوم در مقابل تیمی قرار گرفتند که حتی نام کشورش فوتبال را تحت تأثیر قرار داده یعنی برزیل تیمی که در تمام رده های سنی آقایان، بانوان و ... همیشه و در همه حال مطرح بوده است و ملی پوشان فوتسال کشورمان در این بازی شش بر یک شکست خورد و البته این موضوع جای ناراحتی ندارد چرا که به تیمی باختیم که در شرایط عادی همه این تیم را قهرمان می دانند.

در جام جهانی کوچک با یک پیروزی و یک شکست در حال حاضر شرایط مناسبی داریم، البته در صورتی که در بازی های بعدی بتوانیم در مقابل تیم های ژاپن و پرتغال بازی قابل قبولی ارائه دهیم.

ایران می بایستی روز پنج شنبه به مصاف ژاپن برد دو پیروزی در مقابل این تیم می تواند امیدهای بانوان فوتسالیست را دو چندان کند.

بازی مقابل پرتغال در روز جمعه 17 آذر ماه صورت خواهد گرفت که با توجه به قدرت این تیم و البته میزبانی به همان اندازه بازی با برزیل دشوار است اما بازیکنان ما ضمن اینکه آمده اند تا در این میدان کسب تجربه کنند، نیم نگاهی هم حتی به پیروزی مقابل این تیم دارند.

باید دید ملی پوشان کشورمان در این دو بازی چه عملکردی نشان می دهد که البته هرچه باشد برای ملی پوشان و فوتسال بانوان پیروزی است چرا که حضور در چنین میدانی می تواند تجربه بازیکنان را بالا برد و از این پس خودمان را بین بزرگان فوتسال بانوان ببینیم./آق
برچسب ها: فوتسال ، پیروزی ، بعدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار