در تعطیلات آخر هفته پنجشنبه وجمعه (16 و17 آذر ماه) بینندگان می توانند فیلم های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن همچون« تاجردوره گرد »،« آبروی ازدست رفته »،« خرس های مهربان(آرزووتلاش) »، را تماشا کنند.

*شـبـکـه یــک

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی « تاجر دوره گرد »به کارگردانی جورج هیکن لوپرپنجشنبه 16آذرماه ساعت 22 ازشبکـه یک سیما روی آنتن می رود.
داستان این فیلم درمورد " جک " یک لابیست معروف در کنگره آمریکا است . او با گرفتن پول از افرادی که در بعضی قوانین ذینفع هستند و پرداختن مقداری از آن به اعضاء کنگره، موجبات تصویب یا عدم تصویب بعضی لوایح قانونی را فراهم می کند . همچنين نامزدهاي انتخاباتي نیزبا پرداختن رشوه به وي، منافع خود را تامين مي كنند ، امّا اين بار مانند هميشه نقشه هاي او پيش نمي روند واو دستخوش بازي سياسي بزرگان كنگره آمريكا مي شود وچون جان خود را در معرض خطر مي بيند ،آنها را رسوا مي كند.
کوین ایپیسی و بری پیپر به عنوان بازیگران اصلی درفیلم سینمایی « تاجر دوره گرد» محصول سال 2010 کانادا بازی کرده اند .

*شبکـه یک سیما برای ساعت 16روز جمعه 17 آذر ماه فیلم تلویزیونی « آبروي از دست رفته » به کارگردانی آِیداپناهنده و تهیه کنندگی مهدي شفيعي را برای پخش در نظر گرفته است.
دراین فیلم با بازی بيژن امكانيان ، رضا بهبودي و نازگل نادريان خواهید دید: آقاي صادقي مدير حسابداري يك شركت است و به علت آنكه اموالش را براي معالجه همسرش قبل از فوت او خرج كرده است ، در شرايت سخت مالي قرار دارد ، زيرا از طرفي بايد قسط وام هاي بانكي بي شماري را كه دارد، پرداخت كند و ازطرفی جهيزيه دختر كوچكش بيتا را كه نامزد او از خانواده مرفهي است را بايد خيلي زود و به صورت آبرومندانه آماده كند . بنابراین ازمدير شركت تقاضاي وام سنگيني را مي كند، امّا قبل از اينكه آن را دريافت كند ، مدير به سفر مي‌رود. در همين زمان آقاي صادقي از دوست و همكار چند ساله اش علي پور ، كه صندوق دار شركت است درخواست مي كند تا اين پول را از صندوق به او بدهد تا اينكه مديرشان از سفر باز گردد.
فیلم تلویزیونی« آبروي از دست رفته » ازتولیدات سال جاری مرکزسیما فیلم است.

*شـبـکـه دو
*انیمیشن« خرس های مهربان(آرزو و تلاش)» به کارگردانی مشترک لری یاکوبزو رون پیتز وتهیه کنندگی سینتیا تیلور، محصول سال 2005 آمریکا، پنجشنبه 16 آذر ماه ساعت 7:30 صبح درقالب برنامه «سینما صبحانه » از شبکه دو سیما پخش می شود.
در خلاصه داستان انیمیشن آمده : سر به هوا خرس مهربانی است که با کمک ستاره ای که از بچگی با هم دوست هستند ، هر آرزویی را برآورده می کند ، اما به خاطر درست آرزو نکردن، همیشه خود و بقیه خرس های مهربان را به درد سر می اندازد. برای همین هم خرس های مهربون از او می خواهند که دست از آرزو کردن برداشته و به کار و تلاش بپردازد. اما سر به هوا به جای توجه کردن به حرف دوستانش و شروع کار و تلاش، آرزو می کند خرس هایی به شهر مهربانی بیایند که مثل او آرزو کردن را دوست داشته باشند.

*فیلم سینمایی « بچه های مدرسه اوتاکا» به کارگردانی یوشیهیرو فوهوکاوا، پنجشنبه 16 آذر ماه ساعت 14:30 درقالب برنامه «سینما آفتاب»از شبکه دو سیما روی آنتن خواهد رفت.
درخلاصه داستان فيلم آمده: در یکی از شهرهای کوچک ژاپن، گروه نمایش کوچکی کار خود را در پارک شهر آغاز کرده است. برنامه اصلی این گروه نمایش مربوط به دخترک خردسالی است که در تبلیغات با نام دختر گرگی معرفی می شود. تعدادی از دانش آموزان که هر روز برای رفتن به مدرسه از پارک عبور می کنند، یکی از همکلاسی های خود به نام «هید کوچان » را به دلیل ظاهر آشفته و لبا س های کهنه اش دختر گرگی خطاب می کنند. او که از خانواده ای فقیر است و قبل از آمدن به مدرسه روزنامه فروشی می کند، از این پیشامد غمگین و ناراحت است. «رومیکو» دختر باهوش، مؤدب و بادل و جرأتی است که تازه به کلاس آنها آمده است و در مدت کوتاهی همه را تحت تأثیر قرار می دهد. او بر خلاف بقیه، به «هید کوچان» احترام می گذارد و سعی می کند به او در برقراری ارتباط سالم با بقیه بچه ها یاری رساند.
فیلم سینمایی «بچه های مدرسه اوتاکا » به تهیه کنندگی ماکوتو ایشیهارا محصول سال 2005ژاپن است.

*فیلم سینمایی « جزیره نیم » به کارگردانی جنیفر فلاکت وتهیه کنندگی پااولا مازیر ، صبح جمعه 17 آذر ماه ساعت 7:30درقالب برنامه «سینما صبحانه » از شبکه دو سیما پخش می شود.
داستان فیلم محصول سال 2007 آمریکا ازاین قراراست که : "نیم" نام دختری است که به همراه پدر دانشمندش به تنهایی در یک جزیره دورافتاده زندگی می‏کنند. او به داستان‏های قهرمانی به نام "الکس روور" علاقه زیادی دارد. "جک "(پدر" نیم")قصد دارد که برای یک کشف علمی چند روزی را در اقیانوس بگذراند. او هر چه از "نیم"می‏خواهد که به همراه او بیاید" نیم" نمی‏پذیرد؛ لذا "جک"،"نیم" را در جزیره می‏گذارد و خودش می‏رود.در همین زمان نویسنده داستان‏های "الکس روور" که نام او نیز خانم "الکس روور" است برای ادامه دادن به داستان‏های"الکس" می خواهد چند نکته علمی را پیرامون آتش‏فشان بداند. اما در راه برگشت سقوط کوچکی می‏کند و پایش زخمی می‏شود.

*فیلم سینمایی « بعد از ورشکستگی » به کارگردانی راندل کول وتهیه کنندگی جف مازولاو جان اسکاسیا ، جمعه 17 آذر ماه ساعت 17:30 از شبکه دو سیما روی آنتن می رود.
داستان« بعد از ورشکستگی» با بازی اندرو مک کارتی ازاین قراراست که :دو مرد جوان به نام های فرانک و جاش ، در یک شرکت با یکدیگر شراکت دارند. آنها ورشکسته می شوند.فرانک مجبور می شود که به منزل پدری برگردد و با مادر و پدر خود زندگی کند. آنها نمی خواهند کسی از وضعیت آنها مطلع شود. اما بعد از ورود فرانک به منزل والدین ، پدر فرانک متوجه می شود که او ورشکسته شده است و برای ایجاد یک شغل جدید به او پول قرض می دهد. فرانک وضع روحی خوبی ندارد و پس از چند وقت، با مردی به نام آبرامز شروع به کار می‌کند و قصد دارد در مورد طرح جدیدی با او قرارداد ببندد ،ولی متوجه می شود او طرح وی را دزدیده و فرانک نیز نمی تواند مانع او شود.
فیلم سینمایی « بعد از ورشکستگی » محصول سال 2004آمریکا است.

* فیلم تلویزیونی « تب پنهان » به کارگردانی و تهیه کنندگی غلامرضا صيامي‌زاده ، جمعه 17 آذر ماه ساعت 23 از شبکه دو سیما روی آنتن می رود.
داستان « تب پنهان » با بازی بهزاد خداويسي، شيوا بلوريان، رضا خداداد بيگي، حسن خمري، مهدي هاشمي، علي انصافجو و كامبيز بهرام‌نژاد از این قرار است که : دانشجوي فارغ التحصيلي كه براي ادامه مطالعاتش براي تِز دكترا به كشورهاي آفريقايي سفر كرده است و براي ارائه مقاله اش در كنگره بين المللي در دانشگاه زاهدان به زادگاهش بر مي گردد، اصرار دارد مقاله اش با نام دانشگاه علوم پزشكي زاهدان ثبت گردد. مسئولين دانشگاه قصد ندارند كه اين مقاله ارائه شود. چون ممكن است در سطح بندي بين المللي، دانشگاه زاهدان به رده هاي پائين تر نزول كند. بالاخره خانم دكتر موفق مي شود كه مسئولين دانشگاه را مجاب نمايد تا اين امر صورت گيرد.
فیلم تلویزیونی « تب پنهان » از تولیدات سال 1387 در صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ساخته شده است.

*شـبـکـه سـه
فیلم سینمایی « سرنوشت دوزندگی )قسمت اول ) » به کارگردانی رومولو گایری ، پنجشنبه 16 آذر ماه ساعت 19 از شبکه سه سیما روی آنتن می رود.
قصه« سرنوشت دو زندگي»با بازی فابیو تستی و میشل نوری ازاین قراراست:" آندره آ" كميسر پليس و "نيكولو"قاضي دو دوست هستند كه در پي به دام انداختن يك باند تبهكاري هستند, ماجرا در ايتاليا اتفاق مي‌افتد و اين گروه مافيايي "نيكولو" را به قتل مي رسانند." آندره آ" با تلاش سعي مي كند از يك شاهد در دادگاه استفاده كند. باند مافيايي ايتاليايي براي از بين بردن شاهد از همكار مافيايي آمريكايي خودشان درخواست كمك مي كنند و آنها نيز يك نفر را به نام" ديويد" كه احتياج به پول براي تامين هزينه درمان همسرش داشته است به ايتاليا مي فرستند .
فیلم سینمایی « سرنوشت دو زندگي»محصول سال 1992 ایتالیا است.

*فیلم سینمایی «آتشفشان» به کارگردانی میک جکسون وبا بازی تامی لی جونزو آنه هچه ، پنجشنبه 16 آذر ماه ساعت 23:30 از شبکه سه سیما پخش خواهدشد.
درخلاصه داستان فیلم آمده : اتفاقی عجیب در شهر لس آنجلس در حال وقوع است . آتشفشان معروف شهر در حال فعال شدن است و دود سفیدی همه شهر را فراگرفته است . در اوج آرامش شهر ، یک زلزله اتفاق می افتد و مدیر حوادث غیر مترقبه شهر ، مارک رورک معتقد است اتفاق عظیمی در حال وقوع است . او زمین شناسی معروف را پیدا می کند تا به او کمک کند .
فیلم سینمایی « آتشفشان»محصول سال 1997امریکا درژانر حادثه ای، علمی وتخیلی ساخته شده است.

*فیلم تلویزیونی« برگ و باد » به کارگردانی ايليا منفرد و تهیه کنندگی رضا نسيمي ، جمعه17آذر ماه ساعت 10:30 از شبکه سه سیما بازپخش می شود.
قصه « برگ و باد» با بازی رضا رويگري ومهدي اميني خواه ازاین قراراست که : آقاي آراسته سرمايه داري است که شرکتش در حال ورشکستگي است. مهرداد حسابدار او براي اينکه بتواند با مرجان دختر خاله اش که از بچگي دوستش داشت ازدواج کند شروع به سند سازي و دزدي از شرکت کرده تا بتواند با مرجان از کشور فرار کند و براي اين کار مرجان هم برخلاف ميلش با او همکاري کرده و به آراسته که بعد از فوت همسرش دچار افسردگي شده نزديک مي شود و در اين ميان فربد آراسته که به علت کسالت پدر امور شرکت را اداره مي‌کند يک حسابدار جديد به نام پريزاد حسيني استخدام مي کند و چون پريزاد حسابدار باهوشي است متوجه ناهماهنگي و اختلاف در ورود و خروج کالا و سند سازي مي شود .
فیلم تلویزیونی« برگ و باد » ازتولیدات سال 1390 مرکزسیما فیلم است.

*فیلم تلویزیونی«جاودانگی » به کارگردانی محسن توکلی و تهیه کنندگی محسن دانشور، جمعه 17 آذرماه ساعت 14:30 از شبکه سه سیما پخش می شود.
دراین فیلم با بازی ابوالفضل پورعرب، ،عنایت بخشی و فاطمه نمازی می بینیم : رسول درزندان ودر هراس ازاجرای حکم قصاص است. مدتی قبل اوحین مسابقه کشتی غیررسمی دوست وحریفش جواد را برزمین زده وباعث مرگ اوشده است.اصغربرادر جواد خواهان قصاص رسول است. حاج ولی بزرگ و معتمد محل نیزبه دنبال گرفتن رضایت ازاولیای دم است.
فیلم تلویزیونی«جاودانگی »ازتولیدات صداوسیمای مرکزخراسان شمالی درژانر ورزشی واجتماعی ساخته شده است.

* قسمت دوم فیلم سینمایی « سرنوشت دوزندگی» جمعه 17 آذرماه ساعت 19از شبکه سه سیما پخش می شود.

*شـبـکـه چـهـار
*فیلم سینمایی « محل فاجعه: آتش فشان» به کارگردانی رابرت لی وبا بازی مایکل آیرون سایروکاستاس ماندیلور ، پنجشنبه 16 آذر ماه ساعت 16 از شبکه چهارسیما بازپخش می شود.
درخلاصه داستان فیلم آمده : عده ای از سناتورهای آمریکایی به کمک شهردار نیویورک در یک پروژه مخفی و غیرقانونی در حال حفر چاهی بسیار عمیق در تونل فاضلاب نیویورک هستند تا به کمک انرژی درون زمین به انرژی ارزان و پایان ناپذیری دست پیدا کنند. تا اینکه یک گروه از کارگران در تونل فاضلاب شاهد مواد مذاب و گازهای بسیار سمی هستند. تعدادی از کارگران می میرند و سرپرست آنها موضوع را به مقامات از جمله شهردار خبر می دهد، اما آنها حاضر به تعطیلی پروژه نیستند و حتی برای جلوگیری از افشا شدن ماجرا او را اخراج می‌کنند و حرف های او را غیرواقعی قلمداد می کنند.
فیلم سینمایی « محل فاجعه: آتش فشان» محصول سال2006 آمریکا است.

*فیلم سینمایی « مغازه عتیقه فروشی» به کارگردانی براین پرسیوال، جمعه 17 آذر ماه ساعت 12 از شبکه چهار سیما پخش می شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده : نل کوچولو در یک مغازه‌ی غم انگیز و فقیر عتیقه‌فروشی با پدربزرگش زندگی می‌کند. جوانی و شادابی او با اشیای کهنه و قدیمی و گردگرفته‌ اطرافش فوق العاده تضاد دارد. نل با فداکاری از پدربزرگش مراقبت می‌کند. علت فقر و بی چیزی پیرمرد، کارهای گذشته‌ پسرش است که اکنون ناپدید شده است. پیرمرد از شدت فقر، مجبور می شود از دنیل کوئیلپ پول قرض کند. او این پول ها را مخفیانه و به امید بازیابی ثروت گذشته، از دست می دهد. کوئیلپ به محض با خبر شدن از وضعیت پیرمرد اقدام به توقیف و مهر و موم مغازه‌ی عتیقه فروشی می کند. پیرمرد و نل کوچولو شبانه از لندن می گریزند و مجبور می شوند مانند گداها از این شهر به آن شهر بروند.
درک جاکوبی وسوفی واواسیوردر فیلم سینمایی « مغازه عتیقه فروشی »محصول سال2007ایرلند و انگلستان به ایفای نقش پرداخته اند.

*فیلم سینمایی «کاراگاه » به کارگردانی جوزف ل.منکه ویتس ، جمعه 17 آذر ماه ساعت 20:30 در قالب برنامه « سینما4 » از شبکه چهارسیما روی آنتن می رود.
درخلاصه داستان فیلم آمده : اندرووایک نویسنده موفق داستان های تریلراست که با صحنه سازی جریان یک سرقت ازجواهرات دخترش مارگریت را طوری ترتیب می دهد تا خواستگار اومیلو تیندل را به قتل برساند.
لارنس اولیویرومایکل کین درفیلم سینمایی « کاراگاه » محصول سال 1972 انگلستان بازی کرده اند.

*شـبـکـه تـهــران
*فیلم سینمایی «جك ولوبياي سحرآميز » به کارگردانی گري تانيسليف وبا بازی كولين فورد ، چلوي مورتزو كريستوفر لي يولد ،پنجشنبه 16 آذر ماه ساعت 13:30در قالب برنامه « تماشاخانه »مهمان بچه های شبکه تهران می شود.
فیلم سینمایی « جك ولوبياي سحرآميز » محصول سال 2010 آمریکا ازاین قراراست که: جك به همراه مادرش درفقر زندگي مي كند اوبرخلاف ديگر همكلاسي هايش كه داستان فانتزي اززندگي خود دارند وكتابي شده است ، كتاب داستاني ازماجراهاي زندگي خود ندارد. كسي ازسرنوشت پدر جك نيز مطلع نيست وهمه پدروي را آدم ترسويي مي دانند كه فراركرده است. دراين ميان جك دربرخورد با مردي سمسار با فروختن دستگاه بازي خود در ازاي سه لوبياي سحر آميز آنها رابه خانه مي آورد. غاز جك يكي ازلوبيا ها را مي‌خورد و شخصيتي فانتزي از انسان وغاز پيدامي كند. دولوبياي ديگر با توليد ساقه به ميان ابرها رفته اند. در ادامه جك وغازش شروع به ماجراجويي براي كتاب ماجراهاي جك مي كنند.

40دقیقه بامداد روز جمعه 17آذرماه فیلم سينمايي «یگان ويژه» به کارگردانی جوزه پادیلها ازشبکه تهران بازپخش می شود.
دراین فیلم خواهید دید: بعد از يك حمله و تهاجم خونين درون زندان فوق حفاظت شده بانگو وان در ريو دوژانيرو براي كنترل يك شورش داخلي در زندان سرهنگ روبرتو ناسيمنتو و آندري ماتياس به نقض حقوق بشر متهم مي شوند.فعال حقوق بشر ديوگو فراگا آنها را به اعدام غيرقانوني محكوم مي كند. ماتياس تبديل به يك پليس نظامي فاسد مي شود و ناسيمنتو توسط دولت برزيل تبرئه مي شود. اما حين افزايش محبوبيت عمومي ناسيمنتو رئيس دولت برزيل از او دعوت مي كند كه با اداره اطلاعات و امنيت يك گروه تشكيل دهد.
فیلم سينمايي «یگان ويژه » محصول سال 2010برزیل درژانر حادثه ای ساخته شده است.

*ساعت13:30 روز جمعه 17 آذر ماه فیلم سینمایی « حقیقت باید گفته شود» به کارگردانی جاناتان فرکس،محصول سال2011 آمریکا از شبکه تهران پخش می شود.
در خلاصه داستان فیلم بابازی تینا بورک ،ریس بوروچو ، کندیس کامرون بورو و رونی کوکس آمده : آنی مورگان یک مشاور ازدواج میانسال است که هنوز ازدواج نکرده است . مارک کرین نیز یک مرد میانسال با یک دختر و پسر به نام های کنی و زویی است که همسرش سه سال پیش فوت کرده است . شغل مارک مربیگری تیم فوتبال مدرسه است ،اما دولت هزینه های ورزشی مدرسه اش را قطع کرده است و او مجبور است برای پایدار نگه داشتن تیم مدرسه اش از افراد متمول و خیر خواه کمک بخواهذ . به همین منظور در موزه شهر با الکساندر بیشاب ملاقات می کند. جایی که آنی هم برای بازدید آمده است . آنی و مارک سالها پیش با یکدیگر هم دانشگاهی بوده اند و آنی به مارک در درس ریاضی اش کمک می کرده است.

*شـبـکـه شما
*فیلم تلویزیونی «آنسوی آرزوها» به کارگردانی وتهیه کنندگی حسن محمد زاده ،پنجشنبه16آذرماه ساعت 23 ازشبکه شما پخش می شود.
درخلاصه داستان فیلم با بازی علی مردمی وغلامرضا عزیزیی آمده : آرزودانشجوی پزشکی وازخانواده های نامدار وثروتمند منطقه ماکواست.آرزو خواستگاری به نام بهمن دارد که همکلاسی اوست وبرای تحصیل دردانشگاه تهران بورسیه شده است واین مسئله ناخشنودی آرزو را در پی دارد. ازطرفی شخصی به نام شاهین که به همراه مادرش از ترکیه به ایران آمده وظاهرا ازخانواده ای ثروتمنداست،خواستگارآرزوست که رضایت آرزو رابرای ازدواج جلب می کند.تااینکه شب مراسم آرزو متوجه می شود زن همراه شاهین مادراونیست.
فیلم تلویزیونی «آنسوی آرزوها» درسال 1390در صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی ساخته شده است.

*فیلم تلویزیونی « افرا »بابازی حسین توشه،فرهادبشارتی،افشین سنگ چاپ،نیلوفرپورمهدی،مهدی فارغی،عارفه صفرزاده و حمید ابارهیمی ، جمعه 17آذر ماه ساعت 13:30 از شبکه شما پخش می شود.
درخلاصه داستان فیلم آمده :مهندس رحمانی مدیر جدید جنگلبانی گیلان است که برای ازبین بردن قاچاق چوب به روشی مسالمت آمیز تلاش می کند ،حمایت وکمک شخصی به نام آقا بزرگ جنگلبان پیر منطقه را جلب کند، اما در ادامه مهندس رحمانی به دست قاچاقچیان اسیرمی شود.
فیلم تلویزیونی «افرا »به کارگردانی شهرام باباپورو تهیه کنندگی سید امین حسینیون ازتولیدات سال86صداوسیمای مرکزگیلان می باشد .

*شـبـکـه قرآن ومعارف
فیلم تلویزیونی « برگی برشاخه » به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی احمد زالی جمعه 17آذر ماه ، ساعت15 از شـبـکـه قرآن ومعارف پخش می شود.
دراین فیلم خواهید دید : پری زن جوانی است که دارای دو فرزند است و به تازگی دچارآشفتگی روحی شده است. اوبادیدن رویایی صادقه متوجه می شود که یک روزجلوتراززمان حال زندگی خودرادیده است .سپس سعی می کند تا جلوی اتفاقاتی که منجر به مرگ همسرش کیان می شود، را بگیرد.
بهنوش طباطبایی و کیکاوس باکیده درفیلم تلویزیونی « برگی برشاخه » محصول مرکز سیما فیلم بازی کرده‌اند .

*شبکه آموزش
*فیلم سينمايي « ریسمان سبز » به کارگردانی علیرضا امینی و با بازی امیرحسین صدیق ، فخرالدین صدیق شریف و ساره بیات ،جمعه 17آذرماه ساعت10:15ازشبکه آموزش پخش می شود.
« ریسمان سبز »درباره ماريا دختري مسيحي است که درحال نوشتن پایان نامه‌اش برای دانشگاه است که موضوع آن حماسه ، دلیری و مقام شهید است. درحالی که او با کمک همکلاسی اش فاطمه تحقیقات خود را کامل‌تر می کند. به طورمرتب در رویاهای شبانه خود تصویری از یک زن با چادر و کودکی را که درآغوش دارد می بیند.ماریا بر اثرخواب هايي که مي بيند حقايقي برايش روشن مي شود .

*شـبـکـه نمـایـش
فیلم های سینمایی ، تلویزیونی و انیمیشن « پناه CH4» ، « هایدی(قسمت 6)» ،«قهرمانان» ، «نقاب » ، «ناتینگ هیل »و« آرتورشاه » پنجشنبه 16آذر ماه ساعت13، 15 ، 17 ، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش روی آنتن می رود.

فیلم های سینمایی ، تلویزیونی و انیمیشن «برج مراقبت» ،« هایدی (قسمت 7) » ، « اون یکی ها»،« جزیره مسکونی»، «اعترافات یک ذهن خطرناک» و« کلبه» جمعه 17 آذر ماه ساعت 13 ،15 ، 17، 19 ، 21 و23 از شبکه نمایش پخش می شود./ي2

برچسب ها: فیلم ، تلویزیون ، پورعرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.