نظرسنجی صورت گرفته از مهمانداران هواپیما نشان داد 26 درصد آن‌ها از برخی رفتارهای مسافران عصبانی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، نظرسنجی صورت گرفته از مهمانداران هواپیما نشان داد 26 درصد آن‌ها از برخی رفتارهای مسافران عصبانی می‌شوند.
سایت مسافرتی «اسکای اسکنر» در تازه‌ترین نظرسنجی خود اعلام کرد یک چهارم مهمانداران هواپیماها هنگامی که مسافران با انگشت آن‌ها را مخاطب قرار می‌دهند، بسیار رنجیده‌خاطر می‌شوند.
در نتیجه این نظرسنجی همچنین مشخص شد هجوم مسافران به سمت راهروها و درهای خروج پیش از سبز شدن چراغ کمربند ایمنی، یکی دیگر از عواملی است که مهمانداران را به‌شدت عصبانی می‌کند.
سومین عامل نیز مسافرانی هستند که بار و وسایل بسیار زیادی دارند و مهمانداران برای قرار دادن وسایل در محفظه‌های مخصوص باید زحمت زیادی بکشند.
این نظرسنجی از 700 مهماندار پروازهای بین‌المللی از 85 کشور جهان به عمل آمد./ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.