تیم تکواندو دانشگاه آزاد اسلامی به دلیل مشکلاتی که در مراسم وزن کشی مسابقات هفته دوم و سوم لیگ برتر به وجود آمد با یک بازیکن کمتر در رقابت ها حاضر شده و مسئولان این تیم سازمان لیگ را مقصر می دانند.

رضا ایمانزاده سرپرست تیم تکواندو دانشگاه آزاد اسلامی در این خصوص به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: با وجود آنکه هزینه های تیم داری بالا رفته و از لحاظ مالی مشکلات فراوانی برای باشگاه ها ایجاد شده اما دانشگاه آزاد اسلامی امسال در لیگ های تکواندو کشور چهار تیم در بخش بزرگسالان بانوان و مردان، نوجوانان و پومسه تیم دارد در صورتی که برای فدراسیون بی اهمیت است.

** هزینه ها دو برابر شده است

وی افزود: قبلاً برای حضور یک بازیکن شهرستانی که برای مسابقات وارد تهران می شد، شاید مبلغ 200 هزار تومان هزینه می کردیم اما حالا با هزینه های بالایی تیم را آماده می کنیم.

** سازمان لیگ مقصر تأخیر در وزن کشی است

وی در خصوص مشکل وزن کشی تیم دانشگاه آزاد گفت: قرار بود روح الله طالبی را برای وزن هشتم آماده کنیم که با توجه به پایین بودن وزن وی او را در زمان وزن کشی به سر وزن رساندیم با این وجود سید حسین زینال حسینی دبیرسازمان لیگ و مدیر اجرایی لیگ برتر به مدت 10 الی 15 دقیقه در محل وزن کشی نبود و ناظر داوران نیز حاضر نشد در غیاب زینال حسینی وزن کشی کند.

وی ادامه داد: همه اعضای تیم ها در مکان وزن کشی حاضر بودند و می توانند در این مورد شهادت بدهند که با برگشت زینال حسینی به محل وزن کشی مجدداً روح الله طالبی را آماده کردیم که این بار مسئولان اجرایی اعلام کردند به دلیل تأخیر 15 ثانیه ای طالبی اجازه وزن کشی ندارد، در صورتی که این حق کشی از سوی مسئولان لیگ انجام شده و تیم ما در این ماجرا مقصر نبود.

** دلیل تغییرات مشخص نیست

ایمانزاده تصریح کرد: با اینکه زمان وزن کشی را از قبل به تیم ها اعلام کرده اند اما نمی دانم چرا این هفته به جای ساعت 16 تا 18 وزن کشی ساعت 15 تا 17 انجام شد در حالیکه مدت ها است بازیکنان به ساعت قبلی برای آماده کردن خود عادت کرده اند و دلیل این تغییرات روشن نیست در صورتی که تأخیر 16 ثانیه با وجود همه تأخیرهای موجود در برگزاری مسابقات اصلاً مطرح نیست.

** مشکل را به پولادگر اطلاع دادیم

وی افزود: همان شب این مورد به سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون اطلاع دادیم که قرار شد در این خصوص رسیدگی شود اما کاری صورت نگرفت و باعث شد با یک بازیکن کمتر به یک باخت و تساوی برسیم و حالا حضور تیم دانشگاه آزاد با تصمیم مدیر عامل در ادامه مسابقات در هاله ای از ابهام قرار دارد.

سرپرست تیم تکواندو دانشگاه گفت: به نظرمی رسد مسئولان سازمان لیگ در زمان وزن کشی تحت تأثیر حرف های هادی افشار مربی تیم استیل البرز و حریف ما در بازی هفته سوم نیز قرار گرفتند.

** مدیر عامل به لیگ تکواندو مشکوک شده است

وی افزود: همان شب مسابقات مدیر عامل باشگاه با وجود مشکلات متعدد و همیشگی داوری های لیگ اعلام کرد که حتماً مشکلی در لیگ تکواندو است که برخی ها خواهان باخت تیم دانشگاه بوده اند.

** مسئولان اعتراضات را رد کردند

وی در مورد اعتراض به فدراسیون در این مورد گفت: زمانی که به محمد کرمی رئیس سازمان لیگ در این مورد اعتراض کردیم وی برای اینکه مجموعه اش زیر سؤال نرود اعتراض تیم ما را قبول نکرد، به نظر من این طور برخورد کرده یا حامیان مالی لیگ مناسب نیست، امیدوارم از روی بی تجربگی مسئولان نبوده و حرفی از تبانی و غرض ورزی نباشد.

** زینال حسینی بی قانونی کرد

وی خاطرنشان کرد: در روز وزن کشی چند بار از زینال حسینی زمان لازم را پرسیدیم که وی اعلام کرد تا هر زمان که من اعلام کنم وقت داریم در صورتی که این مورد خلاف آیین نامه و بی قانونی است، ما روی بردهای روح الله طالبی در لیگ حساب باز کرده بودیم و نتایج بد این دو هفته مقصری جز سازمان لیگ ندارد.

** مسئولان از خاطیان حمایت می کنند

وی ادامه داد: به راحتی مربیان محروم می شوند اما مسئولان از کارمندان خاطی و داوران مقصر خود حمایت کرده تا مجموعه شان زیر سؤال نرود این مورد نقطه تاریک لیگ تکواندو کشور است.

ایمانزاده گفت: برخی ها حاضر نیستند این مشکلات را ببینند و سر خود را مانند کبکی زیر برف کرده اند و معلوم نیست آینده این لیگ چه خواهد شد./آق

برچسب ها: سرپرست ، برابر ، مقصر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار