مسابقات جهانی پومسه در کلمبیا از فردا 16 آذر در شهر تونخا آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مراسم قرعه کشی هفتمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی جهان با حضور نمایندگان 53 کشور برگزار شد و طی آن پومسه کاران کشورمان حریفان خود را شناختند.

این مسابقات از فردا 16 آذر در سالن سن آنتونیو شهر تونخا کلمبیا آغاز می شود و تا 19 آذر ادامه دارد.

بر این اساس در روز نخست این مسابقات محمد مهدی جمشیدی در رده سنی زیر 17 سال با تکواندوکاران 20 کشور و مهدی جمالی فشی در پومسه آزاد با 14 کشور به رقابت می پردازند.

در روز دوم مسابقات جمعه 17 آذر پنج نماینده ایران در انفرادی در بخش مردان و زنان به روی شیاپ چانگ مسابقات می روند.

در رده سنی زیر 19 سال نسترن ملکی به مصاف حریفانی از 30 کشور خواهد رفت، حسین بهشتی برای کسب بهترین نتیجه با پومسه روهایی از 35 کشور در یک گروه قرار دارد.

در رده سنی زیر 49 سال بدری اسدی با ورزشکارانی از 17 کشور، احمد اخلاقی با ورزشکاران با 23 کشور و در رده سنی زیر 59 سال سید حسن زاهدی با ورزشکارانی از 17 کشور مبارزه می کنند.

در روز سوم مسابقات نیز شنبه 18 آذر هشت پومسه کار کشورمان در دو بخش تیمی و انفرادی به مبارزه می پردازند.

در رده سنی زیر 39 سال ساناز خرمی پور با 21 پومسه رو و علی سلمانی با 31 ورزشکار به رقابت می پردازند.

در بخش تیمی و در رده سنی زیر 29 سال بهاره قاریان، نسترن ملکی و گلشوم ملا مددخانی با یازده کشور به اجرای حرکات نمایشی می پردازند.

در بخش مردان نیز تیم حسین بهشتی، مهدی جمالی فشی و محمد نادری با 14 تیم رقابت می کنند.

در روز پایانی مسابقات یعنی روز یکشنبه 19 آذر (سید حسن زاهدی، احمد اخلاقی و علی سلمانی) در رده سنی بالای 39 سال به مصاف 14 کشور می روند.

برای برگزاری این مسابقات دوره توجیهی داوران نیز در محل برگزاری مسابقات برگزار شد و قرار است امروز مراسم افتتاحیه برگزار شود و از فردا به طور رسمی مسابقات استارت می خورد./آق
برچسب ها: اساس ، مسابقات ، بهترین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار