طی دیدار مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی با مدیرعامل بانك صنعت و معدن، مشكلات پرداخت تسهیلات ارزی و ریالی به صنایع و واحد های تولیدی این استان بررسی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد، نماینده مردم شهرستان بروجن و رئیس مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی در این دیدار گفت: صنایع این استان به ویژه شهرستان بروجن، با مشكلات زیادی از جمله كمبود سرمایه در گردش و بالا بودن قیمت تاًمین مواد اولیه هر صنعت روبه رو هستند.

امیر عباس سلطانی افزود: پرداخت نشدن به موقع تسهیلات ریالی و ارزی به صنایع و واحدهای تولیدی استان، مشكلات مالی زیادی برای این واحدها ایجاد كرده است.

عضو كمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: با نوسانات نرخ ارز، تولیدكنندگان بیش از گذشته به سرمایه در گردش نیاز دارند و لازم است، بانك صنعت و معدن نیز ماند گذشته در آسان سازی و حل مشكلات تولیدكنندگان اقدام كند.

قربان دانیالی، مدیرعامل بانك صنعت و معدن كشور نیز در این نشست گفت: متأسفانه برخی از واحدهای تولیدی، نسبت به بازپرداخت تسهیلات پرداختی، كوتاهی می‌كنند كه این می تواند یكی از دلایل ایجاد مشكلات در تاًمین نقدینگی واحدهای صنعتی باشد.

در این نشست، مدیرعامل بانك صنعت و معدن كشور به همراه معاونانش و رئیس بانك صنعت و معدن استان چهارمحال و بختیاری، مشكلات تأمین تسهیلات و نقدینگی واحدهای صنعتی استان چهارمحال و بختیاری را بررسی كردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.