معاون سازمان نظام پزشکی در پی اعتراض برخی پزشکان که می گویند این سازمان برای اشتغال ما کاری نکرده گفت: سازمان نظام پزشکی بنگاه کاریابی نیست.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ دکتر یزدانی، عضو شورای عالی سازمان نظام پزشکی در حاشیه چهارمین همایش دندانپزشکان مبنی بر این که این سازمان هیچ فکری برای اشتغال پزشکان نکرده گفت: ما عادت کردیم که همه جا بگوییم برای ما چه کار کردند هیچ وقت نمی گوییم ما خودمان چه کار کردیم،سازمان نظام پزشکی بنگاه کاریابی پزشکان نیست که به فکر ایجاد شغل باشد اما متاسفانه برخی پزشکان مدعی شدند که این سازمان عملکرد خود را به خوبی انجام نداده است و برای پزشکان جوان کار تولید نمی کند در حالی که این وظیفه وزارت بهداشت است.

وی گفت: تا زمانی که وارد سازمان نشده و از نزدیک با مشکلات ما آشنا نباشد نمی داند که ما چه گرفتاری هایی داریم گرفتاری هایی که حتی به حوزه وزارت بهداشت مربوط می شود.

پزشکان انتخابات نظام پزشکی را جدی بگیرند

دکتر یزدانی تصریح کرد: از پزشکان تقاضا می کنم در کاندیداتوری و انتخابات نظام پزشکی شرکت کنند ما از 5 تا 12 ماه آینده ثبت نام داریم و 14 اسفند هم انتخابات خواهد بود اما توصیه می کنم مقداری از این بی تفاوتی فاصله بگیرید و جمله " برای ما چه کردند" را رها کنید و در انتخابات شرکت کنید./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار