مدیرعامل شركت توسعه مسكن خوزستان وابسته به بنیاد مسكن انقلاب اسلامی از طراحی ، ساخت و تحویل 500 واحد اسكلت پیچ و مهره ای در مناطق زلزله زده استان آذربایجان شرقی خبر داد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ 'مجیدسعید دریس زاده' افزود: ساخت اسكلت پیچ و مهره ای توسط این شركت بنا درخواست مسوولان اجرایی كشور به منظور كمك و یاری رساندن در احداث و تكمیل واحدهای مسكونی آسیب دیده در زلزله اخیر استان آذربایجان شرقی صورت گرفته است.

وی گفت: شركت توسعه مسكن خوزستان با توجه به توان اجرایی و مدیریتی در تولید و ساخت اسكلت های پیچ و مهره ای استاندارد ، در كوتاه ترین زمان ممكن این طرح را با موفقیت به انجام رسانید.

مدیرعامل شركت توسعه مسكن خوزستان در ادامه از اعزام كارشناسان مجرب این شركت به منظور كمك به ساخت واحدهای مسكونی مقاوم و استاندارد در مناطق آسیب دیده زلزله زده استان آذربایجان شرقی خبر داد و اظهار داشت: برای ساخت اسكلت های تولید شده دو كارگاه فعال شد كه یكی از كارگاه ها در امور ماشین آلات بنیاد مسكن انقلاب اسلامی خوزستان و دیگری در شهر تبریز مستقر بود.

در جریان زلزله چهار ماه پیش در شهرهای هریس ، ورزقان و اهر در استان آذربایجان شرقی حدود 30هزار واحد واحد مسكونی و تجاری آسیب دید.

بنیاد مسكن انقلاب اسلامی استان خوزستان تاكنون به منظور كمك به بازسازی مناطق زلزله زده ، دو كاروان حامل ماشین آلات سنگین راهسازی و ساختمانی به استان آذربایجان شرقی اعزام كرده است./س
برچسب ها: مسکن ، اسکلت ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.