دبیر همایش ملی حسابداری گفت: 46 عنوان مقاله به دبیرخانه همایش ملی حسابداری در دانشگاه سیستان و بلوچستان ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان، احمد ناصری در افتتاحیه همایش ملی حسابداری و حسابرسی در تالار امام رضا(ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان اظهار داشت: یکی از اهداف برگزاری این همایش تبادل اطلاعات پیرامون آخرین دستاوردهای علمی حسابداری ایران و جهان است.

وی افزود: موضوع مقالات ارسال شده به دبیرخانه همایش، وضعیت و مشکلات پژوهشگری در حسابداری ایران، وضعیت و مشکلات آموزش و راههای توسعه و بهبود شیوه های آموزش حسابداری است.

دبیر همایش ملی حسابداری در زاهدان بیان کرد: این همایش یک روزه در دو پنل علمی با حضور پژوهشگران و استادان برجسته دانشگاه سالفورد انگلستان و دانشگاه‌های مطرح کشور تا عصر امروز در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: همایش ملی حسابداری با حضور استادان و پژوهشگران دانشگاه‌های سراسر کشور در تالار امام رضا(ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شده است.

در ادامه این همایش علیرضا رضوانی رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان به تشریح عملکرد و ظرفیت‌های این دانشگاه پرداخت و افزود: برگزاری همایش‌های علمی در این دانشگاه علاوه بر تبادل نظر و بحث و بررسی، سبب ارتقای علمی شرکت کنندگان در این همایش‌ها می‌شود./س

برچسب ها: همایش ، ملی ، حسابداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.