آثاري كه در نمايشگاه "حديث بي قراري" ارائه شده گوشه اي از ارادت هنرمندان تجسمي به امام حسين (ع) و واقعه عاشورا است.

حسن نوفرستي ، مسئول برنامه هاي هنري موزه هنرهاي معاصر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمي باشگاه خبرنگاران گفت: نمايشگاه "حديث بي قراري" همزمان با فرا رسيدن دهه دوم محرم وسوگواري امام حسين (ع) با آثاري از هنرمندان تجسمي كشورمان در موزه هنرهاي معاصر تهران برگزار شده است.
وي خاطرنشان كرد: در اين نمايشگاه آثار نقاشي، نقاشي – خط، خوشنويسي در 9 گالري موزه هنرهاي معاصر تهران به  نمايش گذاشته شده است.
نوفرستي تصريح كرد: در كنار نمايش اين آثار كه بخشي از گنجينه موزه هنرهاي معاصر تهران است تعدادي از آثار موزه هنرهاي ديني امام علي(ع) كه بيشتر در قالب خوشنويسي است نيز براي نمايش در نمايشگاه حديث بي قراري به امانت گرفته شده است.
وي اظهار داشت: آثار به نمايش گذاشته شده در اين نمايشگاه حاصل تلاش هنرمندان پيشكسوت تجسمي ايران است كه با نگاه ويژه و  ارادت به واقعه عاشورا و امام حسين(ع) آثاري را خلق كرده اند.
نوفرستي در ادامه گفت: برخي از آثار اين نمايشگاه كه مربوط به گنجينه موزه هنرهاي معاصرتهران تاكنون دير نشده و براي اولين بار است كه در قالب نمايشگاهي گسترده به معرض ديد عموم قرارداده شده است.
وي درباره زمان اين نمايشگاه  گفت: نمايشگاه "حديث بي قراري" كه در حقيقت بيان بي قراري هنرمندان تجسمي به واقعه عاشورا است تا سي ام آذر در موزه هنرهاي معاصر تهران ادامه دارد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار