سخنگوي جبهه پيروان خط امام و رهبري گفت: اصلاح‌طلبان هيچ‌گاه از نقد درون گفتماني بهره نبردند در حالي‌که اصولگرايان همواره در تلاش بوده‌اند خود را مورد انتقاد قرار دهند که همين امر راز ماندگاري جريان اصولگرايي است.

سيدکمال‌الدين سجادي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره ميزان مقبوليت جريان اصولگرايي در جامعه اظهار داشت: تفکر اصولگرايي برخاسته از گفتمان اصيل انقلاب است و با اينکه طيف‌هاي مختلفي در اين جريان وجود دارد اما در زيرساخت همه آنها يک تفکر واحد قرار گرفته است.

سخنگوي جبهه پيروان خط امام و رهبري در ادامه با بيان اين مطلب که اصولگرايان پايبند به اصول و قانون اساسي هستند، تأکيد کرد: جريان اصولگرايي همواره به آرمان‌هاي امام(ره) و منويات مقام معظم رهبري(ولايت فقيه)،‌ اعتقاد راسخ داشته است و از آنجايي که مردم ما همواره دلبسته و وابسته به نظام و رهبري هستند، با قياس ميان جريانات حاضر، ترجيح خود را بر جريان اصولگرايي مي‌دهند.

وي با اشاره به يکي از دلايل ترجيح اصولگرايي نسبت به جريانات ديگر از سوي مردم، بيان داشت: دغدغه اصولگرايان، اهدافي است که در راستاي نيل به آرمان‌هايشان دنبال مي‌کنند،‌ از طرفي دغدغه مشکلات فرهنگي، اقتصادي،‌ اجتماعي و ساير مشکلات جامعه نيز همواره سرلوحه فعاليت‌هاي اصولگرايان بوده است.

دبيرکل جامعه اسلامي کارمندان در پايان با بيان اين مطلب که اگر نقد درون‌گفتماني نبود جريان اصولگرايي نيز از بين مي‌‌رفت، خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان هم اگر نقد درون‌گفتماني داشتند و دم از بي‌عيب و نقصي خود نمي‌زدند،‌ هم‌اکنون جايگاهي در جامعه سياسي کشور داشتند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار