مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران ، از امضاء تفاهم نامه همكاري با دانشكده فني دانشگاه تهران ، خبر داد .

وفایی نژاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت : بر اساس اين تفاهم نامه ، پروژه مطالعاتي و پژوهشي تحليل استراتژيك زنجيره ارزش صنايع و صنوف توليدي منتخب استان با همكاري دانشكده فني دانشگاه تهران ، در شهركها و نواحي صنعتي استان انجام مي شود .

وی افزود : در اين طرح مطالعاتي ، مدل كلي زنجيره ارزش بين بنگاهي شامل توليد كنندگان و مصرف كنندگان و حلقه هاي آن نظير طراحي ، ساخت ، بازاريابي ، توزيع و خدمات پس از فروش ، در كنار يكديگر به فعاليت مي پردازند كه مورد بررسي و مطالعه قرار می گیرد.

ضرورت توسعه زمينه هاي همكاري مشترك با دانشگاه موجب فرهنگ سازي استفاده از علوم مرتبط روز و ايجاد فضاي مناسب براي پژوهش و توسعه دانش در صنعت مي شود .

وی افزود : بايد شرايطي را فراهم كنيم تا با كمك مراكز پژوهشي و علمي و آموزشي و همت جوانا اين مرزوبوم ، مديريت چرخه توسعه صنعت را به دانشگاه عظيم صنعتي تبديل كنيم .

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران تصـريح كرد : هرچه ارتباط صنعت و دانشگاه تنگاتنگ باشد مقوله صنعت و توليد ميتواند از آخرين دستاوردهاي علمي استفاده نموده و دانشگاه ها و مراكز علمي نيز از پتانسيل صنعت و توليد كشور جهت استفاده عملي بهره مند شوند/س 
برچسب ها: امضاء ، همکاری ، صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.