سرپرست معاونت سرمايه‌گذاري اداره میراث فرهنگی استان خوزستان گفت: با اين كه بازگشت سرمايه براي راه‌اندازي پيست اسكي در این استان كاملا تضمين شده هنوز سرمايه‌گذاری پيدا نشده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ اميرعباس كاوياني‌نيا اظهار کرد: به دليل نبود دسترسي راحت مردم استان خوزستان به سالن اسكي و ورزش‌هاي زمستاني اين نياز در استان خوزستان احساس مي‌شود.

وی ادامه داد: ما براي جذب سرمايه‌گذار تبليغات انجام داده‌ايم اما به رغم اين كه بازگشت سرمايه در اين پروژه كاملا تضمين شده است ـ چون حجم سرمايه‌گذاري بالا و شرايط نگه‌داري ويژه است ـ هنوز موفق به جذب سرمايه‌گذار براي اين كار نشده‌ايم.

كاوياني‌نيا با اعتقاد به اين كه اين موضوع يكي از فرصت‌هاي ويژه سرمايه‌گذاري متناسب با نياز استان است، افزود: ما هر چه در توان داريم براي جذب سرمايه‌گذار انجام مي‌دهيم اما به حمايت‌‌هاي دولتي و برگزاري همايش‌هاي سرمايه‌گذاري نياز است تا اين فرآيند بهتر انجام شود چون بحث گردشگري يك مساله فراسازماني است و به جز سازمان گردشگري ارگان‌هاي ديگر هم بايد با ما همكاري كنند.

سرپرست معاونت سرمايه‌گذاري اداره میراث فرهنگی استان خوزستان خاطرنشان کرد: به تازگي براي پيست‌هاي اسكي كوچك و سالن‌هاي پاتيناژ سرمايه‌گذار پيدا شده كه این موضوع در حال پيگيري است اما آن پيست اسكي كه مد نظر ما است ـ و تقريبا شبیه پيست اسكي دبي است ـ هنوز پيدا نشده است./س
برچسب ها: درنگی ، گردشگری ، زمستانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.