سخنگوي هيئت رئيسه مجلس، با بيان اينکه لايحه ادغام وزارتخانه‌هاي راه و ارتباطات هنوز به مجلس نرسيده است، گفت: در حال‌حاضر، نه طرحي درباره ادغام وزارتخانه‌هاي راه و ارتباطات مطرح است و نه لايحه‌اي. لذا وقتي مسئله‌اي وجود ندارد اظهار‌نظري هم نمي‌تواند وجود داشته باشد.

عبدالرضا مصري نماينده مردم کرمانشاه در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به تصميم دولت بر ادغام وزارتخانه‌هاي راه و ارتباطات گفت:‌ نمي‌توان تنها براساس گفت و شنودها اينچنين نتيجه  گرفت که دولت مصصم بر ادغام دو ورازت راه، مسکن و شهرسازي با وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات است، چرا که دولت بايد در اين خصوص لايحه به مجلس بياورد.

وي در ادامه افزود: پس از ارائه لايحه مربوطه از سوي دولت، اين مسئله براساس برنامه زمان‌بندي شده در  کميسيون‌هاي تخصصي و صحن علني مجلس مورد بحث قرار خواهد گرفت، لذا در حال حاضر که طرح و  لايحه‌اي وجود ندارد، اظهار نظري نيز نمي‌توان انجام داد.

سخنگوي هيئت‌رئيسه مجلس با بيان‌ اينکه مجلس نمي‌تواند روي احتمالات اظهار‌نظر کند، تصريح کرد: براساس آنچه که در دستور کار مجلس قرار دارد، کار خود را انجام خواهيم داد، لذا مجلس وقت خود را صرف احتمال و شايعات نخواهد کرد.

انتهاي پيام/س2

برچسب ها: ادغام ، وزارتخانه ، لایحه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار