عضو شوراي مرکزي جمعيت وفاداران انقلاب اسلامي گفت: لازمه صداقتي که اصولگرايان از آن صحبت مي‌کنند همان نقد درون‌گفتماني است،‌ چرا که حتي يک اصولگرا نيز مي‌تواند خطا کند.

حجت‌الاسلام سيدميرابوالفتح دعوتي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران،‌ درباره چرايي مقبوليت اصولگرايان در جامعه اظهار داشت: اهداف و نيات اصولگرايان تاکنون بر طبق اصول و مباني بوده است که اعتقادات اکثر مردم نيز هست.

وي در ادامه با بيان اين مطلب که زماني اصلاح‌طلبان با راه‌اندازي چند حزب توانستند در عرصه سياست کشور حاضر شوند،‌ گفت: مردم هم اعتقادي به آنها پيدا کردند،‌ اما در زمان عمل مشاهده شد که مطابق وعده‌هاي خود فعاليت نکردند و در همين راستا نيز مردم با شناخت آنها از حمايت بيش از اين منصرف شدند.

عضو شوراي مرکزي جمعيت وفاداران انقلاب اسلامي با تأکيد بر اينکه يکي از مباني اصولگرايان فعاليت بر پايه صداقت بوده است،‌ خاطرنشان کرد: لازمه صداقتي که اصولگرايان از آن صحبت مي‌کنند همان نقد درون‌گفتماني است،‌ چرا که حتي يک اصولگرا نيز مي‌تواند خطا کند،‌ از اين رو لازم است هر از گاهي به نقد خودمان بپردازيم تا با شناسايي ايرادات و اشکالات خود در جهت پيشرفت اصول و آرمان‌هاي جريان اصولگرايي گام برداريم.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار