معاون اول رئيس‌جمهور گفت: تلاش و خودباوري ملت ايران ضمن تعديل تبعات تحريم‌هاي دشمنان ،جمهوري اسلامي را از كشوري واردکننده به صادرکننده تبديل كرده است.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني رياست جمهوري محمدرضا رحيمي عصر ديروز(سه‌شنبه) در ديدار ايرانيان مقيم قرقيزستان گفت: دشمنان ملت ايران تلاش کردند با اعمال تحريم‌هاي پي در پي به اقتصاد ايران آسيب وارد کنند اما اقتصاد خودشان با مشکلات و آسبيب‌هاي متعددي روبرو شده است.

معاون اول رئيس جمهور افزود : اقتصاد ايران به رغم تهديدات، تحريم‌ها و توطئه هاي مستمر دشمنان امروز در جايگاه هفدهم جهان قرار داد و اين بدان خاطر است که ملت ايران با تکيه بر توان داخلي و اعتماد به متخصصين و جوانان کشور مسير خود را پيموده است.

رحيمي خاطر نشان کرد: در تفکر جوانان ايراني توسعه رخ داده و هر چقدر که دشمن آنها را در محدوديت قرار دهد راه ترقي و صعود را پيدا خواهند کرد.

وي همچنين با اشاره به روند رو به رشد صادرات غيرنفتي کشور، تصريح کرد : تلاش و خودباوري ملت ايران ضمن تعديل تبعات تحريم‌هاي دشمنان ،جمهوري اسلامي را از كشوري واردکننده به صادرکننده تبديل كرده است.

معاون اول رئيس‌جمهور تاکيد كرد: ملت سربلند و پيروز ايران در دوره‌هاي مختلف توطئه‌هاي دولت‌هاي ظالم را پشت سرگذاشته و در تمام عرصه‌ها به پيشر‌فت‌هاي بزرگ دست يافته و دشمنان مي‌خواهند مانع گسترش اين پيشرفت‌ها شوند اما پيروزي از آن ملت ايران است.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به ظرفيت‌هاي موجود در زمينه توسعه و ارتقاء مبادلات تجاري ايران و قرقيزستان تصريح کرد: در ديدار نخست وزير اين کشور در اين خصوص مذاکراتي صورت گرفت و مقرر شد براي افزايش حجم مبادلات تلاش کنيم و حجم مبادلات في‌مابين را در گام نخست به دو برابر ميزان فعلي افزايش دهيم.
انتهاي پيام/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار