جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین خواستار لغو محاصره روستای «مهزه» شد و اقدامات نظامیان رژیم آل خلیفه را شرم آور خواند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه اللولوه ، این جمعیت با برپایی تجمع همبستگی با اهالی روستای مهزه ، لغو محاصره و توقف یورش های روزانه را به منازل این روستا خواستار شد .

جمیل کاظم رئیس شورای الوفاق و نماینده مستعفی پارلمان گفت : ارتکاب این تخلفات و نقض حقوق در روز روشن مایه شرم و خجالت است و ما اینگونه اقدامات غیراخلاقی نیروهای رژیم را در رفتار با شهروندان و با توجه به سکوت رسمی مرگبار به شدت محکوم می کنیم .

از سوی دیگر صادق ربیع معاون برکنار شده شهرداری جزیره ستره تصریح کرد : شمار منازلی که نیروهای رژیم آل خلیفه به آنها حمله ور شده اند به بیش از سیصد و سی منزل و بازداشت نود نفر نیز در یورش ها به منطقه مهزه می رسد .

صادق ربیع گفت: شکنجه و اقدامات غیراخلاقی علیه شهروندان و کشیدن ناخن برخی از آنها تایید شده است . چرا در قبال نقض هایی که در روستای شهید احمد فرحان صورت می گیرد ، سکوت شده است .

این در حالی است که این شهید در چند متری ما اعدام شد و مشاهده کردیم که مزدوران از هر طرف یورش آوردند و شعار سرنگون باد حمد و سرنگون باد نظام را تحمل نکردند .

اینها تنها یک شعار است و هرگز قابل مقایسه با سطح اقدامات نیروهای رژیم نظیر قتل و اعدام یا زیرپاگذاشتن قوانین نیست . این در حالی است که نظام حاکم از زمان انقلاب چهاردهم فوریه هیچ امتیازی نداده و حتی توصیه های کمیته ای را که خود تشکیل داده به اجرا نگذاشته است .

همگان می دانند که در تمامی منشورهای بین المللی آزادی بیان در رسانه ها تضمین شده است.
وی افزود: اسامی سی و چهار نفر از بازداشت شدگان روستای مهزه منتشر شده است در حالیکه اغلب انها از داشتن وکیل محروم هستند و حتی به دادستانی نیز مراجعه نکرده اند .

بازداشت پدر شهید محمد فرحان در هیچ روزنامه ای اعلام نشد . راهپیمایی های وادیان ، مهزه سرکوب شده اند و ما نمی دانیم که آیا با این وضع ساکنان این مناطق خواب راحت دارند یا خیر .
از سوی دیگر مهدی حبیل یکی از شاهدان گفت : نیروهای امنیتی بحرین شبانه به خانه ها یورش می برند و به شکلی وحشیانه مردم را مجازات می کنند .

وی افزود : روستای مهزه به شکل روزمره هدف حملات و نقض آشکار حقوق قرار دارد بگونه ای که انسان احساس می کند به معنای واقعی کلمه در جنگل زندگی می کند . این حقیقت است و من در آن هرگز مبالغه نمی کنم .

وی با اشاره به ضرب و شتم زنان این منطقه گفت : هیچ توجیهی برای این اقدامات جز سقوط اخلاقی و تلاش برای زیرپاگذاشتن شرافت و خوار و ذلیل کردن ما وجود ندارد .
برچسب ها: بحرین ، جنایت ، ال خلیفه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار