رقابت های ورد کاپ کاراته سبک کوبه اوزاکا پنجشنبه 23 آذر به مدت سه روز برگزار می شود.

فاطمه مسطوره بک، نائب رئیس سبک کوبه اوزاکا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مسابقات جهانی یا همان وردکاپ سبک کوبه اوزاکا این دوره به میزبانی کشور مالزی برگزار می شود و ما نیز برای حضور در این مسابقات به همراه 18 بانوی کاراته کای این سبک 22 آذر راهی این کشور می شویم.

وی تصریح کرد: این مسابقات بسیار سنگین است ولی ما طی دو سال گذشته توانسته ایم قهرمان جهان و آسیا شویم. با آمادگی که در بچه ها می بینیم مطمئنیم که این عنوان قهرمانی را بار دیگر تکرار می کنیم و سکوهای برتر را به خود اختصاص می دهیم.

وی افزود: در حال حاضر بازیکنان ما در سوپرلیگ در تیم علمدار و در لیگ برتر تیم های مقاومت و کوبه اوزاکا هستند که عملکردشان در سطح بالایی است.

مسطوره بک ادامه داد: رقابت های ورد کاپ در بخش های کاتای تیمی و انفرادی و همچنین کومیته تیمی و انفرادی انجام می شود.

وی در ادامه صحبت هایش به کشورهای رقیب و قدرتمند این مسابقات اشاره کرد و گفت: حریفان اصلی و قدرتمند ما ابتدا کشور میزبان یعنی مالزی است و پس از آن کشورهای ژاپن، ایتالیا، فرانسه و چین هستند.

به طور کلی بیش از 23 کشور جهان در این مسابقات شرکت می کنند و ما نمی توانیم در این مسابقات هیچ کشوری را دست کم بگیریم، چرا که هر کشوری با انگیزه پیروزی و قهرمانی پای به مسابقات می گذارند و ما نمی توانیم بگوییم چون یک کشور سال گذشته عملکرد خوبی نداشته پس امسال نیز همانگونه است.

کاراته در جهان روز بروز رو به رشد است و این قاعده از سبک ما استثنا نیست ما امسال قطعاً با کشورهایی روبرو می شویم که سال های پیش حریف به حساب نمی آمدند ولی امسال آماده تر از قبل پا به مسابقات گذاشته اند.

مسطوره بک خاطرنشان کرد: ما حدود یک هفته در کشور مالزی هستیم زیرا پس از پایان کلاس های استاژ داوری و ارتقاء آن و نیز کلاس های استاژ مربیگری و ارتقاء آن را خواهیم گذراند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار