عکاسان مستند توانایی شناساندن ایران به جهانیان و بوجود آوردن انقلاب را در این جنگ رایانه ای را دارند.

فاطمه بهبودی، عکاس مستند  در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در خصوص نبود دانش عکاسی در بین عکاسان مستند، گفت:  فضاهای آموزشی و همچنین  کتاب های عکاسی که دراین حوزه  باید وجود داشته باشند ،بسیار کم است.
وی  با اشاره به نبود استقبال عمومی از عکاسی مستند در میان مردم عنوان کرد:  جامعه ما در پی عکسهایی هستند که به آنها روحیه ببخشد و همچنین نبود انتقاد پذیری مردم هم دلیل دیگری در این راستا است.
 بهبودی با تاکید بر وجود مشکلات اقتصادی در این حوزه اظهار داشت: با توجه به نبود شناخت مسئولان از این ژانر عکاسی و همچنین نگاه منفی آنها نسبت به عکس های مستند حمایت‌های مالی شایسته ای هم وجود ندارد.
این عکاس مستند با تاکید بر آینده نامناسب عکاسی مستند افزود: با توجه به اینکه استقبال بسیار خوبی توسط عکاسان از این حوزه شده است ولی برنامه‌ریزی دقیقی توسط آنها مشاهده نمی شود.
 بهبودی در خصوص سطحی نگری عکاسان این ژانر گفت: سطح جامعه شناسی و مردم شناسی عکاسان پایین است به طوریکه تنها خیلی عمیق به موضوعات و مردم نگاه نمی کنند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر به عکاسان مستند  بها داده شود با عکس هایشان می توانند با شناساندن ایران به جهانیان در این جنگ رسانه ای انقلابی را بوجود آورند./ص
برچسب ها: عکاسان ، مستند ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار