سوختگی تا سر حد استخوان، فلج تدریجی، ذره ذره شدن گوشت بدن و دیگر علائمی که در اجساد قربانیان و بازماندگان جنگ اخیر رژیم صهیونیستی علیه غزه قابل مشاهده است، نشان می دهد که غزه آزمایشگاه سلاح های صهیونیستی است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از الرساله نت، جسد "عمر المشهراوی" طفل شیر خواره ای که در حملات اخیر رژیم صهیونیستی به غزه و در اثر سوختگی شدید جان باخت هچنان بر سر زبان پزشک های بیمارستان الشفاء فلسطین است. این طفل در شب اول حمله مورد اصابت قرار گرفت و علی رغم اینکه پزشک معالج سعی خود را برای نجات کودک مبذول داشت اما پیکره وی ذره ذره در دستان پزشک ذوب شد!

بر اساس گزارش پزشکی و طبق فیلم ویدیویی که از طفل بی پناه و بی گناه در دست است شدت و عمق سوختگی در حدی است که مانع از گریه کودک می شود (سوختگی درجه 3)، و پس از لرزش نا محسوس زبان کودک، او جان خود را از دست می دهد. البته خانواده مشهراوی علاوه بر این طفل شیر خواره، تازه عروس خود را نیز از دست داد. قربانیان فلسطین مخصوص رده سنی یا طبقه اجتماعی خاصی نیست و این ثابت می کند که تمام مردم فلسطین برای رژیم صهیونیستی در حکم هدف است که تیر را باید به سویش شلیک کرد.

به هر روی جنگ اخیر رژیم صهیونیستی علیه غزه کشتارگاه های انسانی عجیبی به راه انداخت، و غالب اجساد جان باختگان یا ذوب شده بود و یا به شکلی گوشتی ریز ریز شده بر زمین پراکنده بود. شدت سوختگی تا سر حد استخوان، ذره ذره شدن بدن، فلج تدریجی، و از این قبیل علائم همه و همه دال بر این است که رژیم صهیونیستی انواع سلاح سنگین هسته و شیميایی خود را بر مردم غزه آزمایش می کند. علاوه بر این لاشه سلاح های باقی مانده در غزه نیز نشان می دهد رژیم صهیونیستی در استفاده از هرگونه سلاح علیه مردم بی دفاع فلسطین به هیچ یک از اصول انسانی و حتی قوانین بین الملل پایبند نیست.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار