رژیم صهیونیستی اعتراف کرده که اعلام شهرک سازی های جدید واکنشی در برابر موفقیت فلسطین است، از طرفی این تصمیم مسؤولان رژیم صهیونیستی اعتراض داخلی و بین المللی را برانگیخته است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از الانصار نت، روزنامه های صهيونيستی تصمیم مسؤولان وزاری این رژیم (علی رغم مخالفت دستگاه های امنیتی) مبنی بر ساختن 3000 واحد مسکونی جدید در سرزمین های اشغالی را واکنشی به موفقیت فلسطین در سازمان ملل متحد دانستند.
یدیعوت آحارانوت در خبری تحت عنوان "به رسمیت شناختن فلسطین/واکنش اسرائیل" اظهارات مسؤولان رژیم صهیونیستی را صرف یک عکس العمل در موفقیت فلسطین دانست. البته روزنامه اسرائیلی مذکور اشاره کرد که واکنش اسرائیل در برابر فلسطین، اروپا و آمریکا را تحریک کرده و منجر به تصویب تحریم علیه فلسطین خواهد شد (گرچه تاکنون خلاف این تفسیر را شاهد بوده ایم).
آحارانوت به نقل از مسؤولان بلند پایه رژیم صهیونیستی افزود: اسرائیل بر ضد فلسطین گام های بیشتری برخواهد داشت که از آن جمله می توان به بلوکه کردن اموال و لغو کارت هویت شخصیت های فلسطینی اشاره کرد.
روزنامه اسرائیلی معاریو نیز در همین زمینه نوشت: دستگاه های امنیتی با تصمیمات اخیر نتانیاهو کاملا مخالف اند لذا اعمال تحریم ضد فلسطین منوط به مراجعه این کشور به دادگاه بین المللی و ارائه دادخواست بر ضد رژیم صهیونیستی خواهد بود.
روزنامه هاآرتص نیز با اشاره به اینکه اظهارات نتانیاهو واکنشی در برابر موفقیت فلسطین در سازمان ملل متحد است افزود: در شرایط کنونی تحریم و فشار علیه فلسطین مساوی با تحریم فشار علیه اسرائیل خواهد بود(تنها نکته مثبت اظهارات نتانیاهو این است که خود رژیم صهیونیستی معترف است که شهرک سازی مجازاتی برای موفقیت فلسطین است!)
این روزنامه افزود: تصمیم نتانیاهو می تواند دلیلی برای کشاندن رژیم صهیونیستی به دادگاه لاهه و در نتیجه اعمال مجازات عليه اسرائیل شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار