معاون استانداری تهران راه برون رفت از وضعیت کنونی پایتخت را تشکیل کمیته فراسازمانی با حضور برخی وزراء اعلام کرد.

محمودی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه مقدار ذرات معلق هوای تهران با 162 ppm رسیده است، در ارتباط با وضعیت هوای پایتخت گفت: پایتخت در شرایط هشدار قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه تمامی ادارات دولتی در تهران تعطیل هستند، اظهار کرد: ارگان‌هایی نظیر سازمان صدا و سیما، مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه فعالیت‌های روزمره خود را بدون هیچ وقفه‌ای انجام می‌دهند.
معاون استانداری تهران در پاسخ به سوال خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه چرا در شرایط کنونی آلودگی هوا، دستگاه‌های مسئول تقصیر را به گردن یکدیگر می‌اندازند، تصریح کرد: با توجه به این که تهران دارای طرح جامع کاهش آلودگی هوا است اما اولویت بندی در انجام امور در بین دستگاه‌ها وجود ندارد و این امر باعث مشکل می‌شود.
وی وظایف محوله به دستگاه‌های ذیربط را سختگیرانه خواند و افزود: باید توجه کرد که در صدور برگه معاینه فنی صرفا به دنبال صدور یک برگه هستیم یا جنبه فنی خودرو هم مهم است یا در امر نوسازی و جمع آوری ناوگان حمل و نقل عمومی هدف سود بردن برخی است یا صرفا نوسازی و تجهیز ناوگان فرسوده حمل و نقل عمومی است.
محمودی راه حل برون رفت از این مرحله را تشکیل کمیته‌ای فراسازمانی و با حضور برخی از وزراء دانست و خاطر نشان کرد: با چنین اقدامی دستگاه‌ها از تصمیمات تبعیت می‌کنند و هم اولویت بندی در فعالیت دستگاه‌های ذیربط صورت می‌گیرد./ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار