برای نخستین بار اتحادیه خبرنگاران دفاع مقدس کشور در همدان راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان؛ معاون روابط عمومی و تبلیغات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور در نخستین همایش استانی بررسی نقش اصحاب رسانه در حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور گفت: با توجه به اقدامات مثبت و فعال همدان در عرصه خبر و اطلاع رسانی در زمینه دفاع مقدس این اتحادیه در این استان تشکیل می شود.
داود غیائی راد افزود: استان های غربی و شمال غرب کشور نیز در این اتحادیه به نمایندگی استان همدان فعالیت خواهند داشت .
وی با اشاره به رسالت خبرنگاران درجامعه از آنان به عنوان سربازان جبهه فرهنگی و جهاد رسانه ای نام برد و گفت: دیروز رزمندگان با حضوردر عرصه دفاع مقدس رسالت خود رابه زیبایی به تصویر کشیدند وامروزنیزاهل قلم با حضور در عرصه رسانه این نقش را به خوبی ایفا می کنند.
علی اکبر فامیل کریمی معاون سیاسی امنیتی استاندار نیز در این مراسم با اشاره به اینکه عاشورا و فرهنگ عاشورا خود یک رسانه است افزود: موضوعی که موجب ماندگاری عاشورا شد نقش رسانه است و در این زمینه نقش راویان عاشورا بر هیچکس پوشیده نیست.
محمدجعفر زمردیان، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان هم با تاکید بر نقش اصحاب رسانه در مبارزه با شبیخون فرهنگی خاطرنشان کرد: در این فضایی که دشمن برای ما رقم زده و از آن به عنوان جنگ نرم یاد می شود نقش اصحاب رسانه بسیار مهم است و جامعه رسانه ای می تواند در مقابله با آن اثرگذار باشند.
در این همایش همچنین از گزارش پژوهشی نقش اصحاب رسانه استان همدان درعرصه دفاع مقدس رونمایی شد .
در ادامه این مراسم از مصطفی مخدومی معاون اطلاعات واخبار، علی حیدری گزارشگر،مهدی شیعه و سعیدکرباسیان تصویربرداران صداو سیمای مرکزهمدان وفرشته درهم فروش گزارشگر باشگاه خبرنگاران جوان تجلیل شد.
 همچنین در بخش روزنامه های سراسری ، نمایندگی روزنامه های جمهوری، کیهان و کاروکارگر ، در بخش روزنامه های محلی ، روزنامه های همدان پیام ،هگمتانه و سپهر غرب و دربخش خبرگزاری ها ، خبرگزاری پانا، ایسنا و ایرنا به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.