فرمانده انتظامي شهرستان اسفراين خراسان شمالي از دستگيري سه نفر کلاهبردار و کشف اموال عتيقه تقلبي خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه اطلاع رساني پليس، سرهنگ"بدري"با اعلام اين خبر گفت: در پي گزارش مردمي مبني بر يک فقره کلاهبرداري در روستاي ايرج شهرستان اسفراين ، بلافاصله اکيپي از ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي به محل اعزام شدند. 
وي بيان داشت: در محل موردنظر فردي به هويت علي.الف به ماموران مراجعه و اظهار داشته يک صندوقچه سنگي و يک لوح سنگي و حکاکي شده کوچک را به مبلغ 220 ميليون ريال از فردي به هويت حميد.ج خريداري کرده که تقلبي مي باشند. 
فرمانده انتظامي شهرستان اسفراين همچنين تصريح کرد: ماموران در بازرسي از منزل متهم حميد.ج موفق شدند يک صندوق حکاکي شده ، دو قطعه مجسمه فلزي طلايي رنگ و همچنين مقدار 13 گرم ترياک را کشف و ضبط نمايند. 
سرهنگ بدري با اشاره به اينکه اموال کشف شده تقلبي مي باشند ، خاطرنشان کرد: در اين رابطه سه نفر متهم به هويتهاي معلوم دستگير شده و بعد از تشکليل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند.
وي در پايان به شهروندان توصيه کرد: با توجه به اينکه خريد و فروش اموال عتيقه و باستاني از نظر قانون جرم تلقي مي شود لذا شهروندان در صورت مشاهده يا اطلاع از خريد و فروش اين اموال با مرکز فوريتهاي پليسي 110 تماس بگيرند تا برخورد قانوني با متخلفان صورت گيرد./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار