رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان گيلان از متلاشي شدن يك باند تهيه و توزيع ترياک با کشف بيش از 40 کيلو گرم خبر داد .

 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه اطلاع رساني پليس، سرهنگ فلاح كريمي رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان گيلان در مصاحبه با  در تشريح اين خبر گفت: پليس مبارزه با مواد مخدر در مبارزه بي امان با سوداگران مرگ و قاچاقچيان مواد مخدر، با يک کار فشرده اطلاعاتي باند تهيه و توزيع ترياک با اوزان بالا را در شهرستان فومن شناسايي نموده و مبارزه با آن را در دستور کار قرار دا د . 
سرهنگ فلاح كريمي اظهار داشت: اكيپهاي عملياتي پليس مبارزه با مواد مخدر با انجام کارهاي اطلاعاتي، اعضاي اصلي اين باند را شناسايي و با کسب مجوزهاي قانوني از مقام قضايي و همكاري پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فومن از منزل و مقر اصلي اعضاي باند كه در يكي از روستاهاي شهرستان فومن واقع بوده بازرسي بعمل آورده كه ضمن دستگيري 8 نفر، مقدار40کيلو 600 گرم ترياک از داخل باغ كنار منزل سرکرده باند کشف و ضبط كردند.
سرهنگ فلاح كريمي در پايان با اشاره به تلاش شبانه روزي پليس مبارزه با مواد مخدر استان گيلان براي زدودن اين ماده افيوني از جسم و روح جوانان، از مردم استان گيلان خواست در صورت علم و اطلاع از قاچاقچيان مواد مخدر مراتب را در اسرع وقت به مركز فوريتهاي پليسي اطلاع دهند./ف
برچسب ها: متلاشی ، باند ، تریاک ، فومن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار