مهم ترین عناوین خبری گروه "اجتماعي" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون:روز گذشته 49 شهروند تهراني به اتوبوس آمبولانس ها مراجعه كردند ، برگزاری مسابقه شوت آزاد به مناسبت روز جهانی معلولین ، همسر و دوقلوهاي 12 ساله دچار مسمومیت شدید شدند و.... است

مهمترین عناوین گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

تصادف اتوبوس حامل دانش آموزان مشهدی/فرد کشته شده دانش آموز نیست

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/9/14/590949_342.jpg

 رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: اتوبوس حامل دانش آموزان مشهدی دچار سانحه شد و یک کشته بر جای گذاشت.

پایتخت نشینان از شهر خارج شوند

 براساس اطلاعات رسیده از ایستگاه های سنجش آلودگی هوای شهر تهران بر میزان غلظت کلیه آلاینده ها به غیر از آلاینده منواکسیدکربن نسبت به روز گذشته در همین ساعت افزوده شده است.

کلیه مراکز معاینه فنی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه باز است
 مدیر روابط عمومی سازمان معاینه فنی خبر داد: کلیه مراکز معاینه فنی در 12 نقطه از شهر تهران در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 14 و 15 آذر ماه باز است.

20 هزار تومان جریمه برای ورود غیرمجاز به محدوده طرح زوج و فرد
جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: خودروهای غیر مجازی که در این دو روز وارد محدوده طرح زوج و فرد شوند 20 هزار تومان جریمه می شوند.

10 هزار خودروی کمپرسی غیر استاندارد در سطح شهر تهران تردد می کنند
 هم اکنون در سطح شهر تهران بالغ بر 10 هزار خودروی کمپرسی فاقد استاندارد در حال تردد هستند.

خرید و فروش نرم افزارهای ممنوعه مساوی با دستگیری
 رئیس پلیس فتا استان آذربایجان غربی گفت: فروشگاه نرم افزاری در ارومیه نرم افزارهای ممنوعه و غیر مجاز خرید و فروش می کرد شناسایی شد.

افزايش جايگاه هاي سوخت CNG در منطقه 21
منطقه 21 به عنوان قطب صنعتي پايتخت شناخته مي شود اما مطالعات نشان مي دهد که در اين منطقه جايگاه CNG بسيار کم است در همين راستا براي ساخت 8 جايگاه سوخت در اين منطقه مطالعات لازم انجام شده است.

خدمات رسانی داروخانه های هلال احمر در ایام تعطیل
 مدیرعامل شرکت پخش سها هلال احمر از باز بودن داروخانه های هلال احمر در ایام تعطیلات بدلیل آلودگی هوا در پایتخت خبرداد.

کسب بینش در کارآفرینان با ارزیابی فرصت 4


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/9/14/590390_569.jpg

 یادگیری مهارت ، دانش و بینش از سوی کارآفرینان از طریق شناسایی و ارزیابی فرصت ها، تامین منابع و ایجاد کسب و کار، بازار یابی و فروش، مشارکت در دوره و مطالعه کتب حاصل می شود.

روز گذشته 49 شهروند تهراني به اتوبوس آمبولانس ها مراجعه كردند

 با اعلام شرايط هشدار در خصوص آلودگي هوا و استقرار 6 دستگاه اتوبوس آمبولانس ديروز 49 شهروند تهراني به اين اتوبوس ها مراجعه كردند.

توزیع ماسک در 6 محور اصلی پایتخت
معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران گفت: به علت آلودگی هوا در 6 محور اصلی آمبولانس در این مکان ها استقرار و بین شهروندان ماسک توزیع شده است.

برگزاری مسابقه شوت آزاد به مناسبت روز جهانی معلولین
 مدیر اجتماعی فرهنگی ناحیه 3 منطقه یک گفت: مسابقه شوت آزاد روز چهارشنبه 15آذرماه به مناسبت روز معلولین در سطح ناحیه 3 برگزار می شود.

همسر و دوقلوهاي 12 ساله دچار مسمومیت شدید شدند.
 سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: ساعت 19:53 دقیقه شب گذشته حادثه گاز گرفتگی در خیابان دماوند مسموميت خانواده اي را به همراه داشت.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار