نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه اجرای نیات واقفان را دنبال می‌کند و در ماموریت خود موفق بوده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران در نیشابور، علي مروي ضمن شركت در نماز جماعت اداره اوقاف و امور خيريه نيشابور در جمع كاركنان اين اداره افزود: سازمان اوقاف نهاد مقدسي است وكارهاي ارزشمندي انجام مي‌دهد.

وی بیان داشت: حمايت از دستگاهاي اجرايي و رفع مشكلات آنها نیز خدمت به مردم است و كاركنان ادارات اين فرمايش امام حسين(ع) را بايد فرصت و غنيمت بشمرند.

نايب رئيس كميسيون انرژي مجلس شورای اسلامی نیشابور ادامه داد: ماه محرم تنها براي گريستن نيست، بايد فلسفه عاشورا را مورد بازبيني قرار داد و فهمید چرا حركت و قيام امام حسين(ع) هيچ وقت كهنه نمي‌شود و چرا مصيبت عاشورا هميشه تازه است.

مروی در خصوص بقاع متبرکه میقات‌الرضا(ع) عنوان کرد: این اماکن پر انگیزه‌ترین مکان‌ها برای ارائه فعالیت‌های دینی و فرهنگی برای زائران امام‌رضا(ع) است.

وی یکی از راه‌های مصون ماندن از تهاجم فرهنگی دشمن را تربیت دینی عنوان و اضافه کرد: هر چه در زمینه دین و مسائل مرتبط با دین و مذهب هزینه کنیم، هزینه‌های مبارزه با تهاجم فرهنگی و معضلات اجتماعی کمتر می‌شود.

مروی تاکید کرد: کارهای فرهنگی که ریشه در دین دارد، مورد نیاز جامعه امروزی و وسیله‌ای برای تربیت است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.