پیشکسوت تيم فوتبال پرسپولیس گفت: سرخپوشان تاکتیک شخصی برای حمله روی دروازه تراکتورسازی نداشتند. علاوه بر این پرسپولیسی ها از لحاظ بدنی هم از شرایط مناسبی برخوردار نبودند.

بهنام ابوالقاسم پوردر گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تیم تراکتور سازی برخلاف حریفشان پرسپولیس نظم تیمی داشتند و از طریق پاس عمق توانستند به گل برسند.

پیشکسوت پرسپولیس  اظهار داشت: مانوئل ژوزه سرمربی پرسپولیس با همه امکانات و بازیکنان خوبی که در اختیار داشت نتوانست کار خاصی برای پرسپولیس انجام دهد به نظرم مسئولان پرسپولیس باید ژوزه را برکنار کنند.

وی در خصوص جذب بازیکنان جدید در نیم فصل دوم برای پرسپولیس گفت: سرخپوشان هم اکنون در خط حمله درچار مشکل گلزنی هستند و باید در نیم فصل دوم دو تا مهاجم گلزن حرفه ای بگیرند.

ابوالقاسم پور درباره کیفیت بازیهای لیگ دوازدهم گفت: به نظرم کیفیت بازیهای لیگ برتر از لحاظ فنی نسبت به سالهای گذشته پایین بوده است و پدیده ای هم تا الان در لیگ برتر مشاهده نکردیم.

ابولقاسم پور در پایان خاطر نشان کرد: مسئولان پرسپولیس باید از نظرات پیشکسوتان و اعضای کمیته فنی استفاده کنند تا پرسپولیس از این وضعیت بحرانی خارج شود.

گفتنی است دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس و تراکتور سازی با نتیجه یک بر صفر به سودتراکتور سازی به پایان رسید./مح


 

برچسب ها: ژوزه ، پیشکسوت ، سرخپوشان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار