سرپرست تیم استقلال در خصوص انتخابش به عنوان رئیس کمیته فوتبال و جانشین ترابیان گفت: هیچ ابلاغی از فدراسیون برای قبول عنوان ریاست کمیته فوتسال ندارم فقط در روزنامه ها گزینه جدی این پست هستم.

میرشاد ماجدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تنها در روزنامه ها گزینه جدی برای پست ریاست کمیته فوتسال هستم هیچ ابلاغ و پیشنهادی از سوی مسئولان نداشته ام. به همین دلیل تا زمانی که به صورت رسمی جزو کاندیدا نباشم هیچ فکری در این خصوص ندارم.

وی افزود: حتی نمی دانم که روزنامه ها به چه دلیلی و با چه منطقی نامم را به عنوان فرد جایگزین ترابیان اعلام کردند اما هر شخصی که برای ریاست این پست انتخاب شود باید از قبل برنامه های بلند مدت و حرفه ای داشته باشد.

ماجدی در ادامه بیان داشت: اطمینان دارم اگر چنین پیشنهادی را از سوی مسئولان دریافت کنم تمام جوانب کار را می سنجم و تنها به تصاحب کرسی مدیریت فکر نمی کنم زیرا آینده ورزش کشور برایم از اهمیت بالایی برخوردار است و در صورتیکه جزو گزینه های فدراسیون باشم قبل از قبول آن تمام برنامه های خود را تنظیم و افرادی را برای همراهی انتخاب خواهم کرد به دلیل اینکه همیشه همفکری افراد با یکدیگر نتایج بهتری را رقم می زند و خودخواهی، ما را از پیروزی و آینده روشن فوتسال دور می کند.

ماجدی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در حال انجام وظایفم در باشگاه استقلال هستم به تعهداتم در قبال این باشگاه پایبندم و فقط به پیروزی و موفقیت این تیم فکر می کنم اگر زمانی برای فکر کردن و حضور در سمت دیگری داشته باشم تمام تلاش خود را به کار می گیرم تا ورزش کشورمان قدمی رو به جلو داشته باشد./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار