لیگ کاراته بانوان تهرانی جمعه 24 آذر در مجموعه ورزشی کبکانیان تهران برگزار می شود.

فاطمه پورزمان در خصوص برگزاری لیگ کاراته هیئت استان تهران در بخش بانوان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: بالاخره پس از مدت ها تصمیم بر برگزاری لیگ بانوان هیئت استان داشتیم، مقرر شد در تاریخ 24 آذر با حضور سه گروه هفت تیمی این لیگ را آغاز کنیم.

نائب رئیس بانوان هیئت کاراته استان تهران تصریح کرد: در این پیکارها که در هفت وزن برگزار می شود کاراته کاهای رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در بخش های کاتا انفرادی و تیمی و نیز کومیته تیمی به مصاف یکدیگر می روند.

وی همچنین افزود: این دوره از لیگ هیئت استان تهران، ششمین دوره برگزاریش است که امیدوارم امسال هم همچون سال های گذشته پر بار و مفید برای کاراته بانوان باشد.

پورزمان در ادامه صحبت هایش به راه اندازی پایگاه قهرمانی کاتا اشاره کرد و گفت: پیش از این پایگاه قهرمانی کومیته را در سطح تهران راه اندازی کردیم و اکنون تصمیم داریم پایگاه قهرمانی کاتا را نیز راه اندازی کنیم و تا دو هفته دیگر بهترین های کاتا و کومیته را مشخص کرده و در دو گروه سنی 11 تا 17 سال و گروه سنی 18 سال به بالا دسته بندی کنیم.

هدف از این کار بالا بردن سطح فنی بچه های مستعد و همان استعداد پروری است و نیز به طبع بالا بردن توان فنی تیم ملی بانوان است، هر چه نیروهای قدرتمندی از بانوان کاراته کا ساخته شود تیم ملی مان قوی تر می شود.

هدایت گروه سنی 11 تا 17 سال را مربیان خوب کشورمان همچون فرحناز ارباب و خانم بغلانی پور و معصومه روستازاده به عهده دارند و مربیگری گروه سنی 18 سال به بالا نیز بر عهده مربیان ستاره موسوی و راضیه جلیل پور است.

گفتنی است، مسئول استعداد یابی این پایگاه بر عهده فرحناز ارباب می باشد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار