علي قوي تن _كارگردان فيلم سينمايي "پرواز بادبادكها"_ از درج خبر كذبي مبني بر حضور اين فيلم در بخش جنبي جشنواره قاهره گلايه كرد.

علي قوي تن (كارگردان فيلم سينمايي "پرواز بادباكها") در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: متاسفانه با تمام اطميناني كه از سوي دوستان مبني بر حضور ما در جشنواره قاهره مطرح شده بود، نتوانستيم در اين جشنواره حضور داشته باشيم.
وي افزود: نبايد مباحث و موضوعات فرهنگي با مسائل سياسي دو كشور ارتباط پيدا كند كه متاسفانه مسائل سياسي دو كشور به حوزه فرهنگ و هنر نيز راه پيدا كرد.
اين كارگردان با ابراز گلايه اي مبني بر منتشر شدن خبري كذب از فيلم "پرواز بادبادكها" گفت:  نوشته شده بود كه سه فيلم از كشور ايران در جشنواره قاهره به نمايش در آمده كه عنوان شده بود فيلم سينمايي" پرواز بادبادكها" در بخش جنبي جشنواره قاهره شركت كرده است.

*پرواز بادبادكها در بخش رقابتي به نمايش درآمد


وي افزود: اين در حالي است كه "پرواز بادبادكها " طبق گفته رئيس جشنواره قاهره اين فيلم در بخش رقابتي جشنواره به نمايش در آمده است.
قوي تن اظهار داشت: پس از جشنواره قاهره قرار است در جشنواره يونان اين فيلم به نمايش درآيد كه با توجه به مشكلات پيش آمده بحث رفتن ما تحت الشعاع قرار گرفت.
فيلم سينمايي" پرواز بادبادك ها" سال گذشته در بيست و پنجمين جشنواره فيلم كودك و نوجوان اصفهان به نمايش درآمد و توانست جوايز متعددي نيز كسب كند.
گفتني است؛ قوي تن با فيلم سينمايي "آفتاب، مهتاب، زمين" كه در ژانر كودك ساخته شده است سي و يكمين جشنواره بين المللي فيلم فجر مي رود./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار