در هفته يازدهم مسابقات ليگ برتر واليبال باشگاه هاي كشور تيم باريج اسانس كاشان ميزبان تيم واليبال پيكان در تاريخ چهارشنبه 15 آذر خواهد بود.

پيمان اكبري در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به آنكه ما در اين هفته 2 بازي بايد انجام ميداديم براي ديدار با كاشان فرصت كافي تمرين نداشتيم ولي در 48 ساعت اخير با آناليز عملكرد بازيكنان پيكان و كاشان نقاط ضعف و قوت هر دو تيم را مورد بررسي قرار داديم.

وي گفت: براي رويارويي با كاشاني ها فرصت برگزاري فقط دو جلسه تمرين داشتيم كه در طول اين مدت روي نقاط ضعف و قوت شناسايي شده كاركرديم و مطابق تاكتيك هاي اجرايي حريف كار كرديم.

اکبري يادآور شد: تيم باريج اسانس كاشان از تيم هاي آماده و خوب ليگ برتر امسال محسوب مي شود شايد آنها تاكنون از نظر نتيجه جايگاه خوبي را در جدول كسب نكرده اند ولي جزو تيم هايي نيستند كه بتوان آن را دست كم گرفت ما روي آنها حساب ويژه اي باز كرده ايم.

وي گفت: به طور كلي ويژگي ليگ امسال به گونه اي است كه در هر هفته يك  اتفاق خاص رخ مي دهد و نتايج غير منتظره رقم مي خورد براي حفظ جايگاه در چنين ليگي بايد از تمام توان و تلاش خود به منظور غلبه بر حريفان استفاده كرد.

وي تصريح كرد: به هيچ عنوان در مسابقات ليگ برتر امسال اسامي و نام بازيكنان نقش خاصي را در كسب نتايج ايفا نمي كنند چه بسا كه شاهديم بازيكنان جوان و بي نام و نشان واليبال ايران در ليگ امسال موفق به قدرت نمايي شده و شگفتي ساز مسابقات لقب گرفته اند اميدوارم بتوانيم با غلبه بر تيم كاشان جايگاه خود را از مكان سومي جدول رده بندي ارتقا دهيم خوشبختانه با توجه به تمرينات انجام شده هم اكنون بازيكنان در شرايط آمادگي جسماني مطلوبي به سرمي‌برند و با انگيزه بالا منتظر رويارويي با حريف كاشاني در هفته يازدهم دور رفت هستند./مح
برچسب ها: لیگ ، والیبال ، اکبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار