اصفهان/

ساخت مصلای اصفهان توان و فکری بیشتری نیاز دارد

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: باید برای به سرانجام رسیدن طرح مصلای اصفهان توان و فکر بیشتری بگذاریم تا در زمان‌بندی مقرر شده مکان نماز مردم اصفهان را به آنان تحویل دهیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، عبدالرضا عابد در سفر یک روزه خود به اصفهان در بازدید از امامزادگان و مصلای اصفهان اظهار کرد: مصلای اصفهان یک طرح با ارزش است که تمام مسئولان باید نگاه ویژه‌ای به آن داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه تمام مسئولان باید با یکدیگر همکاری کنند تا مبادا ضعف و ابهامی برای انجام و ادامه این پروژه به وجود آید، افزود: ما مدعی شده‌ایم که این کار را انجام خواهیم داد پس باید برای به سرانجام رسیدن آن توان و فکر بیشتری بگذاریم تا در زمان‌بندی مقرر شده مکان نماز جمعه مردم اصفهان را به آنان تحویل دهیم.

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه در ادامه با بیان اینکه هم‌اکنون در اوقاف شرایطی وجود دارد که بسیار مبارک است، تصریح کرد: همان‌گونه که رهبر انقلاب فرمودند اوقاف یک سازمان ممتاز دینی است و باید برای رسیدن به چنین رهنمودی، گام‌های مثبتی در این سازمان برداشته شود که مرحله نخست آن بازنگری در ساختار این سازمان بوده است.

وی تحول در اوقاف را نیازمند روحیه بالا و همکاری تمام کارمندان دانست و بیان داشت: اگر این انگیزه برای دیگران ایجاد شود می‌توانیم مدعی شویم که ساختار مورد نظر رهبری به خوبی محقق شده است.

وی در ادامه با اشاره به تشکیل قرارگاه بهره‌برداری اقتصادی در سازمان اوقاف یادآور شد: با این ساختار جدید باید برنامه‌ریزی‌ها و همکاری‌های مناسبی برای اینکه سرمایه‌های اوقاف در گردش مالی و اقتصادی قرار گیرد، انجام شود.

عابد با بیان اینکه اگر اطلاعات و آمار به روز نباشد، نمی‌توانیم این ساختار جدید را عملیاتی کنیم، گفت: در صورتی که تمام اطلاعات استان‌ها یکپارچه و بر اساس اطلاعات روز باشد می‌توانیم سامانه ارزشمندی از اطلاعات و میزان موقوفات بر اساس ارزش و اعتبار آنها در استان‌ها داشته باشیم تا هر زمان که بخواهیم از این اطلاعات بهره‌برداری کنیم./س

برچسب ها: اصفهان ، ساخت ، مصلا ، اوقاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.