نايب رئيس كميسيون امنيت ملي مجلس گفت: تضعيف مجلس در شرايط کنوني از سوي هر نهاد و ارگاني خيانت محسوب مي‌شود چرا كه مجلس شوراي اسلامي نشان داد که با بهره‌گيري از بيانات مقام معظم رهبري در ولايت‌مداري ثابت قدم و استوار است.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران منصور حقيقت‌پور نماينده مردم اردبيل و نمين در مجلس در نطق ميان دستور خود در جلسه علني امروز(سه‌شنبه) گفت: رزمندگان غزه نشان دادند که با اندیشه‌ی اسلامی امکان غلبه بر دشمن است و همین است که می‌تواند سرمنشاء روزی‌های دیگر باشد.

حقیقت‌پور ادامه داد: این شمارش معکوس سقوط اسراییل و ضرب شستی به اسراییل است که دیگر گزینه حمله نظامی به ایران را مطرح نکند.


وي در ادامه افزود: ما با تحولات منطقه شاهد وزين‌تر شدن نقش ژئوپلتيك جمهوري اسلامي در سطح منطقه هستيم امروز فرزندان نظام مقدس جمهوري اسلامي همچون خاري در چشم دشمنان خود محسوب خواهند شد.

حقیقت‌پور در ادامه به برخی معاهدات منطقه‌ای اشاره کرد و گفت: ارتجاع منطقه بداند واقعیت نبرد نشان می‌دهد که هر معاهده‌ای که وزن جمهوری اسلامی ایران در آن دیده نشده باشد محکوم به شکست است.

نماينده مجلس نهم اظهار داشت: حفظ جايگاه و موقعيت برجسته ايران در سطح منطقه نويد بخش منطقه‌اي پاک به دنبال خواهد داشت که در اين راستا بايد به پيام‌هاي راهبردي مقام معظم رهبري در اين راستا اهتمام جدي بورزيم.

وی با بیان این که انقلاب امام (ره) با آرمان آزادی مردم از انحرافات صورت گرفت گفت: تولید یاس و ناامیدی و اختلاف افکنی با آموزه‌های امام و رهبری در تضاد است. تضعیف مجلس اقدامی ناصواب و اشتباه است.

حقيقت‌پور افزود: تضعيف مجلس در شرايط کنوني از سوي هر نهاد و ارگاني خيانت محسوب خواهد شد چرا كه مجلس شوراي اسلامي نشان داد که با بهره‌گيري از بيانات مقام معظم رهبري در ولايت‌مداري ثابت قدم و استوار است.


نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی با اشاره به طرح سوال از رئیس جمهور گفت: اکثریت اصولگرا سوال از رئیس جمهور در مورد نابسامانی بازار ارز را حق قانونی خود می‌دانست و رهبری هم آن را تحسین برانگیز توصیف کردند. اما در مقابل اعلام رای رهبری آن را پس گرفت و ولایت مداری خود را ثابت کرد. آیا برای چنین مجلسی تضعیف صحیح است؟

حقيقت‌پور در پايان مطرح کرد: اين مجلس، مجلس اقليت نيست بلکه مجلس نمايندگان و منتخبان ملت شريف ايران اسلامي بوده و همه نمايندگان بايد در راستاي بهبود شرايط و وضعيت و مردم در کليه ابعاد تلاش‌هاي لازم را انجام دهند.

وی با تاکید بر این که «نمایندگان فعلی مجلس فرزندان خمینی (ره) و سربازان خامنه‌ای هستند» گفت: این مجلس با مجلس قاجار و پهلوی فرق دارد.

وی در پایان گفت: شعار عدالت که مطرح شده بود به کجا رسیده است؟ تا اجرای عدالت علوی فرسنگ‌ها فاصله داریم. قرار بر ریشه کنی فقر بود. باید راست‌گو باشیم که رستگاری در راستگویی است.

انتهاي پيام/




برچسب ها: مجلس ، خیانت ، عدالت ، اردبیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار