مدیرعامل شركت پتروشیمی شازند گفت: پویایی و بالندگی صنعت پتروشیمی در ایران بیانگر بی اثر بودن تحریم های دشمنان است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اراک، رحمانی افزود: صنعت پتروشیمی در ایران از پویایی كامل در بخش های تولید، فروش و صادرات همراه با تولید محصولات جدید برخوردار است.

وی، با بیان اینكه صنعت پتروشیمی ایران برای بازارهای جهانی حرف زیادی برای گفتن دارد، گفت : روز به روز به تعداد كشورهای متقاضی خرید محصولات ایرانی افزوده می شود.

مدیرعامل شركت پتروشیمی شازند افزود : این شركت با انجام طرح توسعه و افزایش تولید محصولات مختلف، همت و توانمندی ایرانی را بیش از پیش ثابت خواهد كرد.

وی گفت : محصولات جدید این شركت كه در آینده ای نزدیك رونمایی و اطلاع رسانی خواهد شد، به خودكفایی سایر بخش ها به خصوص صنعت خودرو كمك فراوانی خواهد كرد.

وی افزود : محصولات پتروشیمی در رونق و بالندگی صنایع پایین دستی از جمله تولید مواد شوینده و تامین بازارهای داخلی نقش به سزایی دارند.

مدیرعامل شركت پتروشیمی شازند تاكید كرد: كارگران و فعالان این بخش سربازان ولایت فقیه در جبهه اقتصادی هستند كه برای تحقق اقتصاد مقاومتی و شعار تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی بی وقفه تلاش خواهند كرد.

رحمانی گفت: با حمایت دولت و تلاش مسوولان وزارت نفت، طرح های پتروشیمی در نقاط مختلف كشور بر اساس برنامه زمان بندی در حال اجرا است.

وی افزود : هم اكنون صنایع پتروشیمی از هر صنعت دیگری منافع و مزیت بیشتری دارند و در آینده نزدیك تولیدات این صنعت جایگزین محصولات كانی و معدنی می شود./س

برچسب ها: پتروشیمی ، شازند ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.