وزير دفاع وپشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، با هوشتار جدی به دشمنان جمهوری اسلامی تاکید کرد: هرگونه تحرک و نزدیکی به قصد نظامی وسوء رفتارعلیه جمهوری اسلامی ایران خسارتهای جبران ناپذیری برای استکبار به همراه خواهد داشت.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران سردار سرتیپ احمد وحیدی در حاشیه بازدید از پردیس فناوری دفاعی مازندران در شهرستان آمل گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران به توانایی های بازدارندگی و تبعات حمله های نظامی به کشورمان به خوبی واقف هستند و از آمادگی نیروهای نیروهای مسلح ایران خبر دارند.

وی افزود: به پشتوانه عظیم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، ایران هم اکنون در وضعیت دفاعی و آمادگی خوبی به سر می برد و این مهم را حتی دشمنان ما به خوبی واقف هستند.

وزیردفاع وپشتیبانی نیروهای مسلح، اظهار نظرهای برخی شخصیت های اسکتبار در اعلام تهدید و موضوعاتی از این قبیل علیه کشورمان را واهی دانست و تصریح کرد: گاهی رسانه ها حرف هایی از قول برخی مقام های اسکتبار انتشار می دهند که بلافاصله مسئولان وشخیصتهای عاقل وبلاغ فکری آنان موضوع ومنظورشان از ادبیات منتشر شده علیه ایران را پس می گیرند./س

برچسب ها: هوشیاری ، ایران ، منطقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.