معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه یک گفت: دومین جشنواره شمسه که از 24 مهر ماه آغاز شده و تا پایان سال جاری ادامه دارد و آخرین مهلت تحویل آثار شهروندان 25 دی ماه 91 است.

محسن جلالی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، افزود: جشنواره فرهنگی، هنری و آموزشی شمسه تجربه ای نوین از جشنواره های شهری برای هر شهروند تهرانی در 347 محله تهران است و سعی دارد با افزایش مشارکت های شهروندی در فعالیت های اجتماعی، در رقابتی سالم، استعداد های برتر در حوزه های مختلف را شناسایی کند.

وی بیان کرد: جشنواره شمسه مجموعه ای از جشنواره های 12 گانه در گستره محله است که در رقابتی سلسله مراتبی میان محله های مناطق در کلان شهر تهران با هدف معرفی جشنواره و ثبت نام در آن برگزار می شود.

جلالی تصریح کرد: پایگاه اطلاع رسانی جشنواره شمسه به نشانی www.shamseh2.ir به همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک راه اندازی شد.

وی افزود: در این وب سایت علاوه بر معرفی دومین جشنواره شمسه و تشویق شهروندان به رقابت در 12 رشته قرآن در زندگی، نهج البلاغه در زندگی، دعا و نیایش محله، عکس ، سرود و موسیقی فیلم، نمایش و تندیس، شهر و ادب، کاریکاتور ، گرافیک و خوشنویسی ، ویژگی ها و فعالیت های منطقه یک نیز به مخاطب ارائه شده است./ل

برچسب ها: جشنواره ، شمسه ، منطقه یک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار