رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: مردم هنوز آن اعتماد لازم را به سیستم بهداشت و درمان ندارند و به حرفه و مهارت متخصصین دانشگاه در بخش‌های مختلف ناآشنا هستند.


  به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،غلامرضا حیدری در جلسه تودیع و معارفه مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: نقش روابط عمومی در ارتباط با افکار عمومی بسیار مهم است و حرکت‌ها و برنامه‌های سازمان می‌بایست در معرض افکار عمومی قرار بگیرد.

وی با اشاره به تغییرات به وجود آمده در چارت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان داشت: در چارت جدید روابط عمومی و امور بین‌الملل در یک مجموعه مدیریتی ادغام شده و این مأموریت جدید، اهمیت روابط عمومی دانشگاه را در ارتباط با مخاطبان عام و دانشگاه‌های درون و برون کشور دوچندان می‌کند.

دکتر حیدری افزود: برای اینکه بتوانیم از رکود علمی در دانشگاه جلوگیری کنیم باید یک ارتباط خوب و منطقی با سایر دانشگاه‌های کشور در زمینه‌های مختلف از جمله تبادل علمی استاد و دانشجو داشته باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر یادآور شد: مردم هنوز آن اعتماد لازم را به سیستم بهداشت و درمان ندارند و به حرفه و مهارت متخصصین دانشگاه در بخش‌های مختلف ناآشنا هستند و این رسالت روابط عمومی دانشگاه را دوچندان می‌کند.

وی با بیان اینکه روابط عمومی می‌تواند در موفقیت دانشگاه بسیار مؤثر باشد گفت: باید با استفاده از همه ظرفیت‌ها و استفاده از افراد خلاق و ارتباط خوب و منطقی با رسانه‌ها به وی‍ژه رسانه‌ ملی برای معرفی دانشگاه و القای خوشبینی در مخاطبان بهره برد.

حیدری با برشمردن موفقیت‌های روابط عمومی دانشگاه در زمینه افتتاح دفتر وبدا در استان و قرار گرفتن در ردیف پنج دانشگاه برتر در زمینه تولید و ارسال اخبار، اظهار امیدواری کرد: مدیر جدید روابط عمومی دانشگاه بتواند با ایجاد ارتباطات مؤثر و برقراری نظم و انضباط کاری پاسخگوی نیازهای دانشگاه باشد.

مدیر پیشین روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی نیز گفت: همه افتخار بنده این بود که در خدمت شش هزار پرسنل دانشگاه علوم پزشکی بودم و از آنان خیلی چیزها یاد گرفتم.

پیمان زنده‌بودی افزود: در مدت مسئولیت دریافتم که خیلی از چیزها را باید به سختی به دست آورد و برای آن به طور شبانه‌روزی کار کرد.

وی اظهار داشت: از مدیر جدید می‌خواهم که راه‌های نرفته را بروند و همه ما موظفیم به وی در ادامه این مسیر کمک کنیم.

زنده‌بودی از مدیران دانشگاه خواست تا نگاه ویژه ای به روابط عمومی دانشگاه داشته باشند و به تقویت نیروی انسانی ماهر در روابط عمومی اهتمام ورزند.

مدیر جدید روابط عمومی دانشگاه نیز در سخنان کوتاهی گفت: استان ما در همه زمینه‌ها به ویژه در بخش سلامت استان توانمند است و هدف روابط عمومی نشان دادن این ظرفیت‌ها و توانمندی‌هاست.

سیدعلی هاشمی افزود: در روابط عمومی دانشگاه باید ظرفیت‌ها بیشتر شود تا تلاش بیشتری صورت بگیرد.

وی از همه همکاران خواست تا در یک فضای صمیمی و دوستانه در همه بخش‌های سلامت همکاری داشته باشند.

در ادامه این نشست هر یک از معاونین دانشگاه در سخنان کوتاهی از خدمات مدیر قبلی روابط عمومی دانشگاه پیمان زنده‌بودی تشکر و برای مدیریت جدید آرزوی موفقیت کردند.

در پایان این نشست حکم سیدعلی هاشمی فرد به عنوان مدیر جدید روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه توسط رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اعطا و از خدمات پیمان زنده‌بودی مدیر قبلی روابط عمومی تقدیر شد./ج1


برچسب ها: بوشهر ، بهداشت ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.