برنامه تلویزیونی نود از ساعت 22:42 دوشنبه شب 13 آذر به روی آنتن شبکه سوم سیما رفت.

 به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، برنامه تلويزيوني نود از ساعت 22:45 دقيقه شب گذشته 13 آذر به روي آنتن شبکه سوم رفت که در زير مي توانيم اتفاقاتي که در آن رخ داده است را مشاهده کنيم.



سوال مسابقه پیام کوتاه برنامه در خصوص بهترین بازیکن نیم فصل اول لیگ برتر بود.





برخلاف رویه همیشگی برنامه ابتدا مسابقه های لیگ دسته اول پخش شد.




مهمان ویژه برنامه نود ابوالقاسم دهنوی بود

وی در صحبتهای خود از شروع دوران فوتبالش که در یک تیم کارگری در مشهد بوده صحبت کرد مسیری را که تا کنون در عرصه فوتبال طی کرده، تشریح کرد.

  

 

پس از پخش قسمتهای مختلف مهمترین موضوعی که در برنامه نود شب گذشته به آن پرداخته شد بحث لغو بازی داماش و استقلال که قرار بود دوشنبه برگزار شود بود.

رحیمی مدیرعامل سپاهان اولین شخصی بود که در این خصوص از طریق خطوط ارتباطی تلفنی با برنامه ارتباط برقرار کرد.

وی در صحبتهای خود گفت:استقلال در این میان تخلفی مرتکب نشده و مقصر فدراسیون است که با درخواست آنها موافقت کرده، فدراسیون از این پس با این کار برای خود مشکل ایجاد کرده و این مجوز صادر کشد که در صورت لغو هر پروازی بازی با 24 ساعت تاخیر برگزار شود.



امیر عابدینی مدیرعامل داماش نیز در این خصوص گفت: وقتی که پرواز لغو شده آقایان می توانستند از طریق اتوبوس خود را به رشت برسانند، در همان شب از ساعت 6 تا 12شب 60 دستگاه اتوبوس از تهران به سمت رشت حرکت کردند حتی ماجدی سرپرست استقلال از یک شرکت مسافربری تقاضای اتوبوس کرده بود اما پس مدتی درخواست خود را کنسل کرد.



عابدینی در ادامه گفت: مهمترین مساله این است که بهروان طبق قانون نمی تواند بازی را لغو کند و فقط داور مسابقه است که در چنین شرایطی اجازه لغو بازی را دارد. اما تعجب من از صحبتهای بهروان است که گفته استقلالی ها 4 نفر 4 نفر و از طریق پروازهای مختلف خود را به رامسر رسانده اند، من نمی دانستم که در ایران ایرتاکسی( تاکسی هوایی ) هم داریم!



 فتح الله زاده مدیرعامل استقلال نیز در خصوص لغو بازی تیمش با داماش گفت: بیشترین ضرر از لغو این بازی نصیب ما شد. از ساعت 3 بعدازظهر تا 9 شب تیممان با استرس در فرودگاه بود و حتی نماینده فدراسیون نیز در آنجا حضور داشتو پس از آن خود را با خودروی سواری به رشت رساند.

عابدینی: برای جامعه فوتبال متاسفم که چنین شرایطی را تحمل می کن، ساعت 7 بعدازظهر سرپرست استقلال تقاضای اتوبوس کرده و حتی من ساعت 8 و 22 دقیقه با بهروان تماس گرفتم و وی عنوان کرد که بازی برگزار می شود همه ابزار هم برای آمدن استقلالی ها به رشت فراهم بوده است.

مه آلود بودن مسیر شاید برای پرواز هواپیما را دچار مشکل کند اما برای سفر با اتوبوس مشکلی ایجاد نمی کند. بارها بازی ها در این شرایط برگزار شده و حتی بازی هایی که تیم ما در سالهای گذشته در تبریز و اصفهان برگزار کرده در شرایط مشابه بوده است. 



 فتح الله زاده:تیم ما در آن زمان شرایط سفر با اتوبوس را نداشت و با توجه به اینکه آماده سفر زمینی نبودیم نمی توانستیم در آن موقع شب خودمان را با اتوبوس به رشت برسانیم.

فردوسی پور: تیم بارسلونا در شرایط اینچنینی خود را با اتوبوس به پمپولونا رساند و با اوساسونا بازی کرد، مگر بازیکنان شما چه چیزی از مسی بیشتر دارند.

 فتح الله زاده: آقای فردوسی پور چرا از دایره ادب خارج می شوید؟

فردوسی پور: چه بی ادبی کردم؟

فتح الله زاده: متاسفم که در تلویزیون فردی مثل شما وجود دارد. دیگر صلاحیت صحبت با من را ندارید، خداحافظ!

 پس از گذشت دقایقی از برنامه و به نمایش در آمدن چند آیتم بار دیگر فتح الله زاده روی خط ارتباطی برنامه آمد؛

فتح الله زاده: آقای فردوسی پور شما با توهین کردن به افراد فکر می کنید بزرگ می شوید؟

فردوسی پور:  من چه توهینی کردم؟



فتح الله زاده : شما می گویید خارجی ها سوار اتوبوس می شوند و شما نمی شوید؟

فردوسی پور : این اسمش توهین است؟

فتح الله زاده: اصلا این دیر راه افتادن چه سودی برای مادارد، ما که تیممان دو روز است تمرین نکرده چه منفعتی برای ما دارد من می گویم این اتفاق برای هر باشگاهی می افتاد باید خودشان را می رساندند و بازی می کردند ام ما در اینجا امکانات خوبی نداریم.

فردوسی پور: اگر این اتفاق برای هر تیم دیگری می افتاد با آن مخالفت می شد حتی برای بازی پرسپولیس در اهواز به آنها گفتند با قطار به آنجا بروید.



فتح الله زاده: در خوشبینانه ترین حالت ما ساعت 9 صبح دوشنبه به رشت می رسیدیم.

رحیمی: بازی با تاخیر خیلی برای شما سود دارد شما نتیجه بازی ما را می دانید. آقای فتح الله زاده شما که مدیرعامل تیم بزرگی هستید باید در چنین شرایطی برای سفر به رشت زودتر اقدام می کردید کما اینکه ما برای سفر به بندر عباس تمام شرایط را در نظر گرفتیم.

فتح الله زاده در بخش دیگری از صحبتهایش در خصوص نشان شوالیه ای که گرفته و صحبتهای برخی ها پس از آن گفت: به خاطر این نشان نه جایزه ای به من دادند و نه پست و مقامی گرفتم و نه ادعایی دارم. هرگز نگفتم این نشان را تنها به من دادند صد نفر دیگر از این نشان ها گرفته اند اما این نشان مدیریت خلاق را تنها من دارمو در جاییکه نخست وزیر اوروگوئه این نشان را گرفته به من  نیز این نشان را اهدا کردند.



فتح الله زاده در خصوص اینکه برای دریافت نشان شوالیه پول داده یا خیر گفت: 5000 هزار دلار از من گرفتند که آنهم برای هزینه های آنجا بود . در ضمن آنجا یک مرکز معتبر بود که بسیاری از دانشمندان و افراد برجسته سیاسی و علمی و حتی شهردار آن شهر نیز در مراسم حضور داشتندو افراد برجسته ای در آن مرکز این نشان را دریافت کرده در قسمت پایانی برنامه نود به مشکلات تیم ابومسلم خراسان پرداخته شد.



 برنامه نود در ساعت 2:16 بامداد سه شنبه 14 آذرماه 1391 به پایان رسید و در مسابقه پیام کوتاه آن یک میلیون 500 و هشت هزار نفر شرکت کردند که نتیجه زیر حاصل شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار