جذابيت "دختران حوا" در به تصوير كشيدن احساسان متفاوت پدرها و مادرها در خانواده هاي گوناگون است.

ايرج راد (بازيگر نقش "دكتر شمس" در سريال "دختران حوا") در خصوص حضور كمرنگ خود در عرصه بازيگري در گفتگو به خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: كارهاي زيادي به من پيشنهاد مي شود ولي گرفتار خانه تئاتر هستم.



وي ادامه داد: اصراري ندارم كه پشت سر هم در آثار تلويزيوني بازي كنم و در كنار آن بايد پيشنهادها مطابق با سليقه من باشد.
راد با اشاره به حضورش در مجموعه "دختران حوا" تصريح كرد: احساس كردم موضوع فيلمنامه اين سريال مي تواند جذابيتهايي را براي مخاطب به همراه داشته باشد و چند سال پيش در شهر "مشهد" سريالي را مشابه موضوع "دختران حوا" بازي كردم.
بازيگر نقش "دكتر شمس" اظهار داشت: يكي از سريال هايي كه در "مشهد" بازي كردم خانواده‌اي به سفر مي روند كه به دنبال مجروح شدن فرزندشان و نخوردن گروه خوني او به پدر و مادرش، والدين او متوجه جابه جايي فرزند خود در شب بمباران مي شوند.
وي با اشاره به نقش تربيتي سريال "دختران حوا" و تفاوت خاص آن با ديگر مجموعه ها گفت: مسائل متفاوتي در مجموعه "دختران حوا" مطرح مي شود كه در كنار جذب مخاطب به فرهنگ تعليم و تربيت آنها در خانواده هاي گوناگون مي پردازد.
راد در خصوص ترديدهاي شخصيتهاي اين داستان اظهار داشت: پدران و مادران هميشه يك حال و هوايي خاص و غير قابل وصف را نسبت به فرزندان خود دارند.
وي ادامه داد: اين احساس ها و در كنار آنها داشتن ترديد، حتي براي يك لحظه كه شايد فرزندي كه عمري با صرف تربيت و ارتقاء او كرده ايم براي ما نباشد سؤالي است كه "دختران حوا" در ذهن همه مخاطبان ايجاد مي كند.
اين بازيگر پيشكسوت تئاتر افزود: آيا قابل قبول بوده كه پس از سالها زحمت براي فرزندمان، به يكباره به ما بگويند كه شخص ديگري فرزند شما را به هنگام تولد عوض كرده است.

*تعليم و تربيت جايگاه والايي در "دختران حوا" دارد

راد با اشاره به ايجاد پرسش هاي بسياري که "دختران حوا" در ذهن مخاطبان ايجاد مي کند، گفت: وجود پرسش هاي بسيار انسان ها را به يک فکر اساسي فرو مي برد که آيا بايد فقط فرزند خوني خود را دوست داشته باشند.
وي ادامه داد: حس انتقام و در کنار آن پشيماني ثريا خود از نکات قابل توجه ديگر "دختران حوا" است.
راد در خصوص چگونگي حضورش در اين مجموعه ابراز داشت: حدود هشت قسمت از کار نوشته شده بود که من با خواندن آن و گفتگوهايي با سهيلي زاده در کنار ديگر اعضاي تيم کار خود را شروع کردم.
وي با اشاره به تلاش جوانان اظهار داشت: گاهي تيم بازيگران ما شاهد افراد سطحي نگر و غير متعهد هستيم ولي در گروه "دختران حوا" همه جوانان با علاقه و عشق به ايفاي نقش در کنار يکديگر پرداختند.

*موضوع "در پناه تو " ذمتفاوت بود

راد با اشاره به يادآوري مجموعه "در پناه تو" در مقايسه با "دختران حوا" گفت: مجموعه "در پناه تو" داراي موضوعي اجتماعي بود که در آن احساس پدرو مادر نيز نقش بزرگي را در روند داستان بيان مي کرد.
وي تصريح کرد: حالا اين احساسات نوع و چگونگي پرداخت به آن در مجموعه "دختران حوا" متفاوت مي شود.
راد خاطر نشان کرد: در هر صورت اميدوارم "دختران حوا" مورد توجه قرار گرفته باشد و همه سعي تيم بازيگران ارائه يک اثري جذاب و آموزنده براي مخاطبان بوده است./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۳۰ بهمن ۱۳۹۱
اگه میشود فیلم دختران حوا را پخش کنید
آخرین اخبار