مدیر کل دفتر امور روستایی استانداری تهران گفت: لایحه جامع دهیاران مواهب بسیاری را بعد از تصویب به همراه دارد که هویت‏ بخشی به روستا از مهم ‏ترین آنهاست.

حمید اردوخانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: لایحه جامع دهیاران طرحی ارسال شده به مجلس شورای اسلامی برای تصویب است که بسیاری از مشکلات را رفع می‏ کند.

 وی ادامه داد: در صورت تصویب این لایحه از سوی نمایندگان مردم در مجلس، تحولی عظیم و تاریخی در انتظار روستا و روستایی خواهد بود.

اردوخانی اضافه کرد: از دیگر مزایای تصویب این قانون می ‏توان به صرفه ‏جویی در اعتبارات، تسریع در اجرای امور عمرانی، بهبود در ارائه خدمات رفاهی و ... اشاره کرد.

مدیر کل دفتر امور روستایی استانداری تهران افزود: امروز توسعه مناطق روستایی نه تنها تهران بلکه کشور در گرو تصویب این قانون است.

وی ادامه داد: امروز دهیاری‏ ها تخصصی می ‏خواهند و بدین ترتیب، افرادی تخصصی در نیمی از دهیاری‏ های استان تهران فعال هستند.

اردوخانی همواره بر ساماندهی فعالیت شوراهای اسلامی روستا تأکید داشته و می‏ کوشد تا از افراد تحصیل ‏کرده با گرایش‏ های تحصیلی مرتبط به عنوان دهیار بهره ببرند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.