سخنگوي کميسيون اقتصادي مجلس گفت:ما به صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران افتخار مي‌کنيم، کارکرد صدا و سيمادرسطح جهان و منطقه بسيار موثر بوده و ما به نوبه خود حمايت و پشتيباني خود را از صدا و سيما اعلام مي‌کنيم.

محمد عليپور نماينده ماکو، چالداران و شوط و پلدشت در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران گفت: من برداشتم از اين مسئله اين است که غربي‌ها از جنگ 8 روزه غزه و مقاومت اسلامي و بيداري اسلامي در کشورها بوجود آمد و همچنين مشکلاتي که براي پخش شبکه‌هاي خارجي بوجود آوردند به جهت اينکه نقش صدا و سيما در بيداري اسلامي در کشورها بارز است،  اين کار در واقع يک انتقام است.

وي افزود: در شرايطي که غربي‌ها و متحدانش جهت‌گيري جنگ و مبارزه خود را اقتصادي اعلام مي‌کنند اما در کنار آن تحريم هاي فرهنگي انجام مي‌دهند و اين کار يک نوع تهاجم فرهنگي است.

نماينده ماکو تصريح کرد: تمام اين مسائل ناشي از بيداري اسلامي است که در منطقه مي‌بينند و به نقش صدا و سيما پي‌بردند و مي‌خواهند از صدا وسيماي جمهوري اسلامي ايران و شخص آقاي ضرغامي که در رأس اين سازمان است انتقام بگيرند.

سخنگوي کميسيون اقتصادي مجلس گفت: ما به صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران افتخار مي‌کنيم در واقع اين حرکت دشمنان نشان مي‌دهد که امام راحل در اين باره درست مي‌گفتند که اگر دشمن از هرجايي ضربه بخورد نسبت به آن عکس‌العمل نشان مي‌دهد و اين مسئله بيانگر اين است که کارکرد صدا و سيمادرسطح جهان و منطقه بسيار موثر بوده و ما به نوبه خود حمايت و پشتيباني خود را از صدا و سيما اعلام مي‌کنيم.

عليپور خاطرنشان کرد: در تصويب بودجه سال 92 نيازها و بودجه صدا و سيما را لحاظ مي‌کنيم تا حمايت خود را نشان داده و اين کار ما همچون تيري بر چشم دشمنان اسلام باشد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار